Mărci că Ferrari și Nike se grăbesc către viitorul Metaverse, scrie Risco. Viziunea Metaversului este încă departe de realitate și totuși branduri că Ferrari și Nike se grăbesc deja să experimenteze și să construiască un public în această direcție.
Ce este Metaverse
Metaversul este un concept al unui univers persistent, online, 3D, care combină mai multe spații virtuale diferite. Vă puteți gândi la asta ca la o viitoare iterație a internetului. Metaversul va permite utilizatorilor să lucreze, să se întâlnească, să se joace și să socializeze împreună în aceste spații 3D. Probabil vom folosi căști VR și ochelari AR pentru acces.
Metaversul nu există pe deplin, dar unele platforme conțin elemente asemănătoare metaversului. Jocurile video oferă în prezent cea mai apropiată experiență de metaverse oferită. Dezvoltatorii au depășit limitele a ceea ce este un joc prin găzduirea de evenimente în joc și prin crearea de economii virtuale.
Deși nu sunt necesare, criptomonedele pot fi potrivite pentru un metavers. Acestea permit crearea unei economii digitale cu diferite tipuri de jetoane utilitare și obiecte de colecție virtuale (NFT). Metaversul ar beneficia, de asemenea, de utilizarea portofelelor cripto, cum ar fi Trust Wallet și MetaMask. De asemenea, tehnologia blockchain poate oferi sisteme de guvernanță transparente și fiabile.
Ce fac Nike și Ferrari
Pentru a controla pe deplin mediul în care este introdus brandul, unele companii precum Louis Vuitton și-au creat propria versiune a Metaversului. La cea de-a 200 aniversare, brandul a lansat jocul Louis The Game, care include o vânătoare de NFT-uri create de pionerul artei digitale Beeple.
În iulie, Ferrari a lansat o replică a noului sau model 296 GTB cu Fornite care vă fi disponibilă în lumea reala în 2022, dar care poate fi condusă deja în joc.
Bine ați venit în Nikeland!
Compania Nike deja a deschis un showroom virtual pe Roblox denumit Nikeland, iar pe 13 decembrie a anunțat că a cumpărat compania de adidași digitali RTFKT. Astfel, renumitul brand va putea să investească în explorarea posibilităților oferite de Metaverse. Citește mai departe pe Risco.ro.
1 comentariu