Potrivit unui sondaj global comandat de Webhelp, 90% dintre respondenți se așteaptă ca în viitor, munca de acasă să devină o componentă permanentă a sistemelor de comunicare cu clienții. Cam 78% iau în calcul să permită celor care lucrează în domeniul serviciilor cu clienții să poată decide de unde doresc să lucreze.

Sursa foto: https://ro.depositphotos.com

Respondenții care s-au angajat în proiecte de transformare văd beneficii. Circa 78% notează o îmbunătățire a experienței clienților. Aproximativ 77% observă un impact pozitiv asupra securității datelor/clienților. Mai sunt și altele, precum reziliența operațiunilor, respectiv impactul asupra costurilor (77%).

O mare parte din această schimbare a fost accelerată în ultimii doi ani de pandemia de Covid-19. Aproape 90% dintre respondenți se așteaptă ca în viitor, munca de acasă să devină o parte permanentă a modelelor de livrare a experienței clienților. În total 78% iau în calcul ca angajații care lucrează în CX să aibă capacitatea de a decide de unde doresc să lucreze.

Sondajul Webhelp efectuat în decembrie 2021 în Europa, SUA și Asia, pe 1.000 de profesioniști seniori în managementul experienței clienților, a constatat că organizațiile adoptă tehnologia și noi moduri de lucru pentru a oferi servicii îmbunătățite pentru clienți, 98% plănuind să transforme operațiunile în următoarele 24 de luni.

Webhelp proiectează, furnizează și optimizează experiențe umane de neuitat pentru lumea digitală de astăzi – creând experiențe ale clienților care schimbă jocul. De la vânzări la servicii, de la moderarea conținutului până la gestionarea creditelor, Webhelp este un partener end-to-end în toate experiențele clienților B2C și B2B. Peste 100.000 de angajați pasionați din peste 55 de țări se străduiesc să facă diferența pentru cele mai interesante mărci din lume. Webhelp este deținut în prezent de managementul său și de Groupe Bruxelles Lambert (Euronext: GBLB), un holding de investiții lider la nivel mondial, din noiembrie 2019.