Loialitatea abonaților Orange și alegerea acestora de a deveni digitali, într-o perioadă în care adoptarea soluțiilor online contribuie la siguranţa fiecăruia, sunt răsplătite prin programul Thank You. Astfel, abonaţii primesc puncte Thank You pentru o serie de acțiuni online în My Orange sau Orange Money și la cumpărături din magazinul online Orange.
Bonus Thank You pentru servicii
De acum, abonaţii se bucură de 20% puncte Thank You din valoarea facturii Orange la plata prin My Orange sau Orange Money. În plus, aceştia primesc 20 de puncte Thank You pentru fiecare reîncărcare a unei cartele PrePay, cu minimum 6 euro credit, prin aplicația My Orange. Astfel, ei pot acumula până la 60 de puncte Thank You suplimentare, lunar, pentru că aleg să reîncarce fie prin aplicația My Orange din Google Play sau App Store, fie prin varianta web My Orange de pe desktop sau mobil.
Clienții care au carduri Orange Money sunt răsplătiţi cu extra puncte Thank You în cadrul programului Orange Thank You. Astfel, cei care deţin un card activ de debit Platinum primesc 2 puncte Thank You pentru fiecare tranzacţie eligibilă, în timp ce clienţii care au carduri Orange Money Classic sunt recompensaţi cu un 1 punct Thank You pentru fiecare tranzacţie eligibilă.
Punctele Orange Thank You acumulate pot fi utilizate sub formă de reduceri la achiziționarea de produse din orice magazin Orange. Atunci când clienții aleg să cumpere din magazinul online Orange un telefon cu prelungirea abonamentului pe 24 de luni, valoarea punctelor Thank you se triplează, iar reducerile devin cu atât mai mari.
Alte beneficii Orange Thank You
Abonații Orange sunt recompensaţi şi pentru anii petrecuţi în reţea. Astfel, după împlinirea unui an în reţeaua Orange, aceştia primesc 512 MB bonus de internet lunar, ce se adaugă la resursele din abonamentul de voce. Acest bonus creşte cu fiecare an, ceea ce înseamnă că un client cu o vechime de 8 ani în reţeaua Orange se va bucura de un bonus lunar de 4 GB.
Păcat că în ultimele luni calitatea semnalului a scăzut substanţial şi nu prea fac nimic să rezolve problemele.
 
Presupun că depinde de anumite zone, la mine aici merge brici. Cel puțin când testez.
 
Eu am observat problemele în Bucureşti – în zona în care locuiesc, în judeţele Argeş şi Dâmboviţa, în zone rurale.
În Bucureşti am observat întâmplător când am avut probleme cu internet-ul de la rd$ şi am încercat să folosesc webex de pe telefon fără nici un succes. Tot atunci mi-am dat seama că a scăzut şi calitatea apelului.
 
Întotdeauna există o diferență între cei care folosesc un serviciu și cei care îl testează ocazional… Legat de Orange, comentariile sunt exact așa: unii spun că au probleme, alții că este cea mai bună rețea. Deci habar n-am ce să spun.
 
Nu am avut probleme cu ei până în ultima perioadă sau poate nu am ştiut de ele (compar ultimele luni cu restul de ani de când sunt clientul lor).
La fel nu pot spune ca sunt probleme peste tot, ci doar în zona în care locuiesc şi în alte două locaţii unde mai călătoresc ocazional, şi unde nu erau probleme în trecut.
O să apelez şi la relaţii clienţi în curând dacă nu se schimbă ceva, pentru că devine sâcâitor.
 
Sunt client Orange din 2006 și tot de atunci doar cu Abonament,deci cred că asta spune tot. Nu agreez ceilalți Operatori deșii de vreo 2 ani dețin în paralele și un Abonament Vodafone.
Orange #NO1.
 
Am sunat relaţii clienţi. Orange ştie de problemă, dar nu au un termen de rezolvare.
Soluţia propusă de ei a fost să trec manual telefonul pe 3G 🙂
Exact: Orange #NO1
 
Tind să cred că depinde de zonă și de câți clienți au în zona aia…