Xiaomi a transmis presei patru studii de piață care confirmă faptul că brandul a urcat pe locul doi global la vânzările de telefoane. Rapoartele de piață sunt realizate de IDC, Canalys, Strategy Analytics și Counterpoint. Xiaomi a depășit Apple în ceea ce privește livrările de smartphone-uri pe plan mondial în T2 2021, pentru prima dată a urcat pe poziția a doua.

IDC : Xiaomi a atins un volum record în acest trimestru și o creștere anuală de 86,6%. Având în vedere că livrările Huawei continuă să scadă și recentul anunț că LG părăsește afacerea cu smartphone-uri, cota de piață este la îndemână. Acest lucru a dus la unele schimbări semnificative în pozițiile de piață ale companiilor rămase. În special, Xiaomi s-a mutat în a doua poziție pentru prima dată în 2T21, trecând Apple pe a treia.

Canalys: Pentru prima dată, Xiaomi a ocupat locul al doilea, cu 52,8 milioane de unități și o creștere de 83%. Canalys a declarat că Xiaomi își transformă în prezent modelul de business din companie emergentă în companie matură, cu inițiative precum consolidarea canalelor de vânzare partenere și un management mai atent pe piața deschisă. De asemenea, Canalys a comentat că noul obiectiv al Xiaomi este de a lua locul Samsung, pentru a deveni cel mai mare producător de telefoane mobile inteligente din lume.

ads

Strategy Analytics: Xiaomi a urcat pe locul 2 în top pentru prima dată. Compania a livrat 52,8 milioane de unități de smartphone-uri la nivel mondial în T2 2021 și a ajuns la o cotă de piață de 16,8%. Dintre toți producătorii din top 5, Xiaomi a înregistrat cea mai mare rată anuală de creștere (+85,3% YoY).

Samsung și-a menținut poziția de lider cu o cotă de piață de 18,2%. Cu toate acestea, Samsung a înregistrat cea mai mică rată de creștere anuală (+ 5,4% anual) în rândul primilor 5 furnizori. Credem că concurența intensificată din partea vânzătorilor chinezi în creștere și constrângerea ofertei au afectat performanța Samsung în acest trimestru. Xiaomi a intrat în top 2 pentru prima dată. A trimis 52,8 milioane de unități de smartphone-uri în întreaga lume în trimestrul II 2021 și a preluat cota de piață de 16,8%.

Counterpoint: Xiaomi eclipsează 50 de milioane de smartphone-uri, devenind pentru prima dată al doilea cel mai mare brand de telefoane inteligente din lume.

În timp ce Apple a căzut pe locul al treilea, a înregistrat livrări record în trimestrul al doilea datorită cererii și ofertei persistente pentru seria sa iPhone 12. OPPO și vivo și-au păstrat locurile în primele cinci, deoarece OPPO a continuat să se extindă pe piețele de peste mări, iar vivo a reușit să conducă piața din China pentru al doilea trimestru la rând

Din momentul în care Xiaomi a lansat Mi 10, prima sa serie de telefoane flagship premium, compania a inovat permanent în domenii critice, ar fi imaginea, display-ul, încărcarea, producția inteligentă și multe altele. Xiaomi a investit pentru a performa pe segmentul premium, oferind tehnologie de vârf consumatorilor și ajutând la modelarea direcției industriei.

Xiaomi își va întări continuu capabilitățile de bază și își va consolida poziția de al doilea cel mai mare brand de smartphone-uri.