Samsung Mobile Care asigură acoperirea daunelor pentru telefoanele mobile de top produse de compania sud-coreeană, oferind siguranță și protecție în cazul situațiilor neprevăzute.

Samsung lansează astăzi Samsung Mobile Care, noua metodă de asigurare a telefoanelor pentru daune neprevăzute. Garantată de Allianz Global Assistance, Samsung Mobile Care este singura poliță de asigurare pentru clienți în care repararea dispozitivelor mobile Samsung este efectuată de tehnicieni autorizați Samsung, folosind piese originale Samsung.

Promoție interesantă: Note 8 la un preț foarte bun ->>

Samsung Mobile Care este disponibil pentru dispozitivele Samsung Galaxy S7, S8, S8 +, S9, S9+, Note8 și Note9. Reparațiile vor fi făcute probabil la service Samsung pe Iuliu Maniu.

“Viața este imprevizibilă, așa că la Samsung vrem să oferim clienților noștri siguranță atunci când folosesc dispozitivele mobile. Având un serviciu de reparații garantat și serviciul de relații cu clienții susținut direct de Samsung, ajutăm la menținerea funcționalității și duratei de viață a dispozitivelor mobile”

a declarat Ionuţ Gherghe, director al diviziei Customer Service în cadrul Samsung Electronics România.

Cu o asigurare completă a daunelor, Samsung Mobile Care este destinat situațiilor neprevăzute. Dispozitivele sunt asigurate împotriva tuturor deteriorărilor accidentale care limitează funcționalitatea dispozitivului, inclusiv deteriorarea ecranului. Utilizatorii pot solicita acest serviciu de două ori pe parcursul poliței lor de asigurare de doi ani.

Samsung recunoaște importanța extinderii duratei de viață a dispozitivelor mobile și contribuie la menținerea calității și valorii reziduale originale. Din acest motiv, tehnicienii autorizați Samsung vor efectua întotdeauna reparațiile dispozitivului ca parte a pachetului Samsung Mobile Care, folosind numai componente Samsung verificate. Pe parcursul procesului de revendicare, clienții vor vorbi întotdeauna direct cu agenții Samsung și tehnicienii cu expertiză.

Cu opțiunea de plată în avans sau lunară, clienții pot achiziționa serviciul de pe samsung.com/ro în termen de 30 zile de la cumpărarea noului dispozitiv mobil și au o perioadă de 14 zile după achiziție, în cazul în care doresc să anuleze cererea.

Preț recomandat
599.99 lei plata în avans pentru cei 2 ani sau 29.99 .lei /lună timp de 2 ani
Franșiză (taxă care se achită pentru reparație)
369.99 lei