Am să pun aici statistici și cifre oficiale de Black Friday 2016 oferite de principalii jucători din industria online. Dacă aveți astfel de informații puteți să-mi trimiteți azi.

dreamstime_s_3561801

Credit foto: © Erika Kavali | Dreamstime.com – Statistics

Statistici PayU la ora 9:00

Volume: 6.700.000 lei – in perioada 00:00 – 8:00 AM
Tranzacții: 8.700 – in perioada 00:00 – 8:00 AM
Coșul mediu – 774 lei creștere de 22% fata de Black Friday 2015 (20 noiembrie) – date calculate până la ora 8:00
Cea mai mare tranzacție înregistrată până la ora 8:00 – 143.000 lei

ads

Update PayU:
Date pentru intervalul orar: 00:00 – 9:36

Nr. tranzactii – 23.908, dintre care:
· Intervalul 7:00 – 8:00 – 3.947 tranzacții
· Intervalul 8:00 – 9:00 – 11.391 tranzacții

În comparație, într-o zi obișnuită PayU procesează aprox 20.000 tranzacții

Valoare: 19,9 mil lei, din care:
· 70% – IT&C
· 7% – fashion
· 14% – alte categorii din retail (home&deco, jucarii, cărti, flori etc)

Statistici de la eMAG la ora 9:00

Valoarea totala a comenzilor: 136.656.000 Lei
Plati cu cardul: 25,21%
Produse vandute: 257.289

Nr. pagini vizualizate: 40.222.718
Total vizite: 1.340.717
Vizite mobil: 67,51%

Statistici Evomag la 10:00

– evoMAG a dat startul reducerilor de Black Friday la ora 00:00 şi a început deja livrarea către clienţii finali. Astfel, până în prezent, a fost demarat procesul de livrare pentru 1.000 de comenzi.
– Până la ora 09:00 au fost peste 5.000 de comenzi, cu un vârf de trafic de peste 35.000 de vizitatori unici simultan
– de la momentul startului campaniei de Black Friday şi până la ora 09:00, au intrat pe evoMAG.ro peste 200.000 de vizitatori unici, 35% din trafic fiind de pe mobil