M-a întrebat lumea dacă am statistici finale pentru perioada de Black Friday 2016, oamenii din domeniu au exagerat vineri cu comunicarea, dar apoi nu au mai trimis statistici actualizate, că s-a făcut week-end 🙂
Vă redau mai jos ce informații oficiale am la ora asta. Probabil, mâine vor veni multe comunicate pe tema asta.

dreamstime_s_69737649
Sursa foto: © Steven Groves | Dreamstime.com – shopping

Rezultate finale la eMAG

Valoarea totala a comenzilor: 301.265.000 Lei
Plati cu cardul: 26,11%
Produse vandute: 1.109.764
Produse ramase: 190.236
Diamante: 113 comenzi
Energie: 1.000 comenzi
Aur: 12.956 grame
Bilete: 916 comenzi

Total vizite: 6.236.230
Nr. pagini vizualizate: 156.385.541
Vizite mobil: 64,17%
Timp total petrecut pe eMAG: 164 ani 40 zile 22 ore
Max. vizitatori simultani: 452.171

Categorii (nr. de produse per categorie):
Televizoare: 32.294
Parfumuri: 39.201
Frigidere: 15.125
Ingrijire personala: 33.237
Laptopuri: 18.974
Scutece: 31.025
Anvelope: 25.432
Telefoane: 33.644
Carti: 46.659
Jucarii: 49.638
Masini de spalat: 12.578
Imbracaminte si incaltaminte: 15.739
Electrocasnice mici: 87.102
Componente PC si periferice: 56.353
Produse pentru casa si ingrijirea casei: 182.813
Sport si activitati in aer liber: 15.867

Statistici finale de la PayU

Statistici de la procesatorul de plăți online PayU: tranzacții online în valoare de 113,3 milioane lei, creștere cu 67% față de anul trecut.
– Total tranzacții online: 188.000.
– Maximum atins a fost de 500 de tranzacții pe minut, de două ori mai multe față de nivelul maxim de anul trecut
– IT&C a rămas categoria fruntașă și anul acesta. 59% din valoarea tranzacțiilor online a fost alocată produselor din această categorie. Față de anul trecut, creșterea a fost de 52,3%;
– Produsele din categoria fashion reprezintă 5% din total, cu o creștere de 50,3% față de ediția Black Friday de anul trecut;
– Categoria care a înregistrat creșterea cea mai mare este cea formată din produse precum: mobilier, decorațiuni, jucării, cărți, produse alimentare, produse cosmetice, vinuri și nu numai. Aceasta reprezintă 29% din totalul vânzărilor, cu o creștere de 125%.

Cele mai mari tranzacții online:
– 143.000 lei, comandă venită din Ungaria.
– Pe locul 2 și 3 se află tranzacții în valoare de 36.600 lei și 35.000 lei, ambele din România.
– aloarea coșului mediu de cumpărături de-a lungul întregului weekend a fost de 602 lei, cu 6% mai mare față de ediția precedentă.
– Produsele IT&C au fost achiziționate cu precădere în prima parte a zilei de vineri, când valoarea medie a coșului de cumpărături a atins nivelul maxim de 832 lei.

Rezultate Vola.ro

– 1 milion de cautari s-au înregistrat pe Vola.ro de Black Friday, dar și vânzările au depășit un milion de euro în valoare brută.
– la ora 8:01, iar in primele 15 minute erau deja înregistrate peste 900 de cereri de rezervare pentru bilete de avion și pachete turistice
– 170.000 de vizitatori pe site-ul Vola.ro în 24 de ore, 1,4 milioane de pagini vizitate, 8.000 simultan.

Dan Dragomir

editor at Computerblog.ro
Am fost ziarist timp de 15 ani, ultimii zece ani i-am petrecut în domeniul IT. Din 2010 sunt blogger profesionist, în principal pe Computerblog.

Mă găsiți de asemenea pe Youtube cu un canal în care vorbim despre telefoane, aplicații și jocuri.

Am lucrat printre altele pentru ZF.ro, Descopera.ro, Go4IT.ro, Jurnalul.ro, PlayTech.ro, Zonait.tv și multe alte site-uri, ziare, săptămânale sau reviste.

Autorul poate fi contactat pe adresa [email protected] și telefon 0769.066.003.
!! NU SUNT MAGAZIN SAU SERVICE !!