M-a întrebat lumea dacă am statistici finale pentru perioada de Black Friday 2016, oamenii din domeniu au exagerat vineri cu comunicarea, dar apoi nu au mai trimis statistici actualizate, că s-a făcut week-end 🙂
Vă redau mai jos ce informații oficiale am la ora asta. Probabil, mâine vor veni multe comunicate pe tema asta.

dreamstime_s_69737649
Sursa foto: © Steven Groves | Dreamstime.com – shopping

Rezultate finale la eMAG

Valoarea totala a comenzilor: 301.265.000 Lei
Plati cu cardul: 26,11%
Produse vandute: 1.109.764
Produse ramase: 190.236
Diamante: 113 comenzi
Energie: 1.000 comenzi
Aur: 12.956 grame
Bilete: 916 comenzi

Total vizite: 6.236.230
Nr. pagini vizualizate: 156.385.541
Vizite mobil: 64,17%
Timp total petrecut pe eMAG: 164 ani 40 zile 22 ore
Max. vizitatori simultani: 452.171

Categorii (nr. de produse per categorie):
Televizoare: 32.294
Parfumuri: 39.201
Frigidere: 15.125
Ingrijire personala: 33.237
Laptopuri: 18.974
Scutece: 31.025
Anvelope: 25.432
Telefoane: 33.644
Carti: 46.659
Jucarii: 49.638
Masini de spalat: 12.578
Imbracaminte si incaltaminte: 15.739
Electrocasnice mici: 87.102
Componente PC si periferice: 56.353
Produse pentru casa si ingrijirea casei: 182.813
Sport si activitati in aer liber: 15.867

Statistici finale de la PayU

Statistici de la procesatorul de plăți online PayU: tranzacții online în valoare de 113,3 milioane lei, creștere cu 67% față de anul trecut.
– Total tranzacții online: 188.000.
– Maximum atins a fost de 500 de tranzacții pe minut, de două ori mai multe față de nivelul maxim de anul trecut
– IT&C a rămas categoria fruntașă și anul acesta. 59% din valoarea tranzacțiilor online a fost alocată produselor din această categorie. Față de anul trecut, creșterea a fost de 52,3%;
– Produsele din categoria fashion reprezintă 5% din total, cu o creștere de 50,3% față de ediția Black Friday de anul trecut;
– Categoria care a înregistrat creșterea cea mai mare este cea formată din produse precum: mobilier, decorațiuni, jucării, cărți, produse alimentare, produse cosmetice, vinuri și nu numai. Aceasta reprezintă 29% din totalul vânzărilor, cu o creștere de 125%.

Cele mai mari tranzacții online:
– 143.000 lei, comandă venită din Ungaria.
– Pe locul 2 și 3 se află tranzacții în valoare de 36.600 lei și 35.000 lei, ambele din România.
– aloarea coșului mediu de cumpărături de-a lungul întregului weekend a fost de 602 lei, cu 6% mai mare față de ediția precedentă.
– Produsele IT&C au fost achiziționate cu precădere în prima parte a zilei de vineri, când valoarea medie a coșului de cumpărături a atins nivelul maxim de 832 lei.

Rezultate Vola.ro

– 1 milion de cautari s-au înregistrat pe Vola.ro de Black Friday, dar și vânzările au depășit un milion de euro în valoare brută.
– la ora 8:01, iar in primele 15 minute erau deja înregistrate peste 900 de cereri de rezervare pentru bilete de avion și pachete turistice
– 170.000 de vizitatori pe site-ul Vola.ro în 24 de ore, 1,4 milioane de pagini vizitate, 8.000 simultan.