O serie de telefoane rezistente Motorola vor fi realizate în viitorul apropiat. Grupul Lenovo a semnat un acord în acest sens cu producătorul de telefoane Cat, grupul Bullit, care face terminale sub brandurile Land Rover sau Kodak.

Telefoane rezistente Motorola

Telefoane rezistente Motorola

Informația oficială despre acest parteneriat a fost postată deja public pe site-ul Bullit. Compania britanică va realiza telefoanele rezistente Motorola, care trebuie să suporte loviri sau căderi și să fie rezistente la apă și praf. Ele vor fi apoi distribuite în toată lumea.

Lenovo a avut câteva experimente cu telefoane Motorola rezistente de-a lungul anilor. Modelele rezistente precum Moto Z Force sau Moto Z2 Force din 2016/2017 au avut însă un succes limitat. În schimb Motorola sunt cunoscuți pentru terminalele ieftine cu Android curat, care primesc actualizări des și rezistă în timp.

Cine este Bullit

Bullit subliniază faptul că brandul Motorola este legendar, sunt cei care au inventat telefonul mobil. Rămâne unul dintre cele mai mari branduri din istoria telefoniei. Bullit Group este compania care produce telefoanele rezistente sub brand Cat. Au lansat de asemenea telefoane rugged sub brandul Land Rover și au licență și pentru utilizarea brandului Kodak. Astfel, vor aplica experiența lor pe telefoane rezistente, preluând elementele de branding Motorola.

Compania britanică a fost lansată în 2009, devenind populară datorită brandului de exavatoare Caterpillar (pe scurt, Cat). Sunt deja prezenți în peste 50 de piețe la nivel global, inclusiv în România. Fac în special produse rezistente, pentru mediile de lucru dificile, precum șantiere, fabrici și uzine.

„Aceasta este o alianță strategică unică, deoarece permite Bullitt să își aplice experința sa în telefoane rezistente asupra portofoliului de produse Motorola”, a explicat Dave Floyd, co-fondator Bullitt. „A primi din partea Motorola permisiunea de a crea un portofoliu de telefoane robuste este o dovadă a renumelui pe care l-am construit pentru Bullitt în ultimii 11 ani”, a spus el.

„Permitem brandului Motorola să fie prezent într-un segment nou și în creștere în rândul utilizatorilor de telefoane mobile” a adăugat Dave Carroll, director executiv Strategic Brand Partnerships la Motorola.

Sursa: GSMArena