Telekom Mobile a marcat pragul de patru milioane de clienți în prima jumătate a lunii august 2022.
„Salutăm clientul nostru cu numărul 4.000.000 și mulțumim tuturor celor 3.999.999 de clienți anteriori pentru că ne-au încredințat comunicarea zilnică cu Telekom Mobile. Îi felicit, de asemenea, pe colegii mei care au făcut posibil acest lucru și îi provoc să anunțe în continuare repere pozitive precum acesta„, a declarat Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile.
Sărbătorirea clientului cu numărul 4.000.000 în această lună înseamnă că Telekom Mobile a adus în rețeaua sa aproape 60.000 de noi utilizatori din 30 iunie 2022 – termenul limită pentru indicatorii cheie de performanță pentru trimestrul al doilea, care au fost publicați joi, 4 august.
Reamintim că Telekom Mobile a marcat 3,94 milioane de clienți la finalul trimestrului 2, în creștere cu 11,3% față de anul precedent, după ce a adăugat aproape 120.000 de utilizatori noi în termeni absoluți în trimestrul aprilie-iunie 2022, o confirmare a interesului și încrederii tot mai mari a clienților în serviciile sale și o consecință a respectării promisiunii de brand: Mobil așa cum vrei. Simplu și corect.
Telekom Mobile și-a îmbunătățit constant rețeaua 4G în ultimul an, într-un ritm accelerat de când a lansat noua promisiune: „Mobil așa cum vrei. Simplu și corect”. În prezent, 100% din stațiile de bază sunt modernizate la standardul 4G / 4G+, oferind o acoperire extinsă pentru serviciile de date, comparabilă cu acoperirea de voce în tehnologia 2G.
În ultimele șase luni, lucrările de îmbunătățire au dus la o acoperire mai bună în peste 440 de zone urbane și rurale, cu un total de 345.000 de locuitori. Județele cu cele mai multe lucrări de îmbunătățire sunt Mureș, Prahova, Gorj, Buzău și Constanța. În total, in ultimul an, au fost realizate îmbunătățiri ale calității rețelei în 1.200 de localități, cu 10,6 milioane de locuitori. În 42 de localități izolate, Telekom Mobile este singurul operator de telefonie mobilă prezent în zonă.
Mai mult, începând cu 11 august 2022, operatorul introduce apelurile de voce în tehnologia VoLTE (4G) pentru toți abonații actuali și noi ai companiei, persoane fizice și juridice, care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții: au o cartelă SIM compatibilă 4G, au contractat un abonament care oferă acces la tehnologia 4G, se află în zona de acoperire 4G/4G+ și folosesc un terminal compatibil VoLTE pe care abonații au instalat cea mai recentă versiune de software a producătorului, care conține un cod specific VoLTE Telekom.