Telekom Romania Mobile, împreună cu Deutsche Telekom, își propune să susțină voluntariatul în rândul tinerilor, pentru care implicarea în probleme sociale sau de mediu este foarte importantă.
WhatWeValue este o platformă digitală globală cu acces gratuit, la care comunitățile angajate social se pot conecta, pot învăța de la lideri cu experiență în acțiuni sociale, își pot amplifica propriile proiecte de voluntariat, pot descoperi oportunități și pot avea șansa de a câștiga un sprijin personalizat și individualizat suplimentar din partea Telekom. Platforma utilizează tehnologia NFT pentru a transforma conectivitatea digitală în valoare reală.
O comunitate digitală și un NFT pentru „bine”
Platforma este deschisă liderilor de proiecte de voluntariat cu vârste cuprinse între 18 și 30 de ani, din toată Europa, pentru a-și găzdui propriile proiecte de voluntariat. Proiectele care îndeplinesc criteriile necesare vor fi prezentate în platformă. Printre categoriile diverse pentru care se acceptă proiecte, se numără egalitatea de gen, rasială și socială, apărarea drepturilor persoanelor cu dizabilități, schimbările climatice, regenerarea urbană, migrația și multe altele.
Odată verificați, liderii de proiect primesc un „Value”, un POAP NFT care le oferă acces exclusiv la resurse valoroase, inclusiv un grup Discord dedicat discursurilor și conversațiilor live cu experți în voluntariat, cum ar fi Bart Staszewsk, găzduite de Jacqueline Azah. Un NFT POAP (Proof of Attendance Protocol) este NFT care dovedește participarea la un proiect sau la o experiență și nu are un impact negativ asupra mediului, ca în cazul altor NFT-uri.
Comunitatea online #WhatWeValue poate „stimula” (like, share și follow) proiectele prezentate, ceea ce are un impact asupra „valorii” (clasamentului) proiectului în ansamblu. La sfârșitul fiecărei luni, cele ”mai valoroase” două proiecte vor primi sprijin personalizat din partea Telekom Mobile pentru a le susține cauzele.
După o lansare ”silențioasă” în iunie 2022, platforma găzduiește deja peste 50 de proiecte diverse din peste 10 țări diferite: de la prima fundație poloneză care luptă împotriva sărăciei și a excluziunii sociale, până la o echipă care folosește Inteligența Artificială pentru a sprijini copiii cu deficiențe de vorbire și de auz din Republica Cehă sau o platformă folosită de persoanele cu deficiențe de vedere pentru a descoperi noi prieteni și experiențe din România.
Un angajament continuu
Platforma face parte dintr-un program de activități în curs de desfășurare pe care Deutsche Telekom l-a dezvoltat în mod special pentru a le oferi tinerilor posibilitatea de a se dezvolta prin intermediul tehnologiilor conectate. Ca parte a unui angajament continuu de susținere a Generației Z, #WhatWeValue vine în continuarea campaniilor #WhatWeDoNext și #WeAreFutureproof derulate de Telekom, ambele campanii subliniind valoarea unică a primei generații de adevărați nativi digitali în construirea unei lumi mai bune.
Campania digitală va fi lansată cu un film regizat de premianta Oliva Kastebring, în care apar tineri voluntari reali și care se bazează pe acronimul „NFT” pentru a crea o legătură emoțională cu adevăratul potențial al tehnologiilor web3. Filmul va fi difuzat pe platforme de socializare relevante pentru Gen Z, inclusiv Instagram, Twitch, Snapchat, Spotify și Tik Tok.