Huawei a anunțat azi lansarea noului său vârf de gamă, smartphone-ul Honor 7 și a mutat accentul pe brandul Honor, care devine un pilon esențial al strategiei companiei. Terminalul nou este complet metalic, cu senzor de amprente, dar și dotări multimedia și o cameră foto cu senzor de 20 de megapixeli. În plus vine cu o garanție specială Huawei.
Abia aștept să văd telefonul la IFA Berlin.
Huawei Honor 7
Terminalul este acoperit cu un înveliș ceramic, pentru un aspect premium. Are un ecran cu diagonala de 5,2 inci, procesor octa-core HiSilicon Kirin 935, plus 3GB de RAM și 16GB ROM. Tehnologia Huawei Signal+ și antena duală permit rețelelor cu un semnal mai puternic să fie găsite mult mai repede în comparație cu viteza medie a unor device-uri similare. Modelul are și o baterie de 3100mAh, cu autonomie bună.
Pe lângă camera foto principală de 20 de megapixeli, camera secundară are senzor de 8 megapixeli și bliț LED. Cititorul de amprente este plasat pe partea din spate a telefonului, iar camera foto are buton special.
Huawei Honor 7 va fi disponibil în două variante de culoare, argintiu – Mystery Gray și auriu – Fantasy Silver. În România, produsul va fi lansat în toamna acestui an.
Branding nou și garanția Honor
Huawei pariază mult pe un nou brand: Honor. Comunicatul oficial se referă la Honor ca numele companiei, vorbind desre „rezultatele financiare Honor” sau „Succesul Honor”. Până acum Honor era doar un brand minor sub numele Huawei, se pare că strategia s-a schimbat.
În cadrul evenimentului de lansare, CEO-ul George Zhao a vorbit despre „rezultatele Honor” în prima jumătate a anului 2015, citând venituri de 2,63 miliarde de dolari.
Mai mult decât atât, pentru a reconfirma angajamentul față de clienții săi, „Honor va oferi” o garanție specială celor care vor cumpăra modelul honor 7. Oferta, denumită 3+3 VIP Warranty Package, include o garanție de trei ani pentru telefon, fiind disponibilă pentru toate achizițiile de honor 7 în țările selecționate , înainte de 31 Octombrie 2015.
Ce zic ei despre brand?
Honor este un brand nou și curajos, căruia nu îi este frică să facă lucrurile diferit și să sfideze regulile. Poziționat ca alegerea potrivită pentru cei curajoși, Honor are un model de business diferit, orientat spre nevoile consumatorilor. Astfel, produsele Honor nu vor beneficia de campanii ample de comunicare, ci se vor adresa consumatorilor într-o manieră diferită.
Cum vi se pare asta?
Mi-as dori sa scrii in zilele urmatoare un articol legat de Huawei MateS. Sunt curios sa aflu parerea ta despre Force Touch, pe care Huawei a implementat-o in phabletul a carui lansare va avea loc astazi. Cred ca aceasta tehnologie va fi unul dintre punctele de atractie ale acestui smartphone.
 
Dacă găsesc telefonul la standul Huawei, promit sa scriu despre el…