Realme 6 este disponibil în România oficial. Realme, un producător de smartphone-uri chinez, a anunțat azi disponibilitatea pe piața din România a modelului Realme 6. Acesta vine disponibil în două variante (64GB şi 128 GB), ambele cu ecran IPS de 6.5 inch, disponibile la un preţ de 819 lei şi respectiv 999 lei.

Realme 6

Realme 6

Într-o epocă în care conectivitatea și accesul liber la informație au devenit drepturi standard, iar o bună parte din viața socială s-a mutat în mediul online, smartphone-urile au devenit echipamente esențiale, accesorii nelipsite în toate segmentele societății. Regulile și restricțiile impuse de pandemia actuală au accentuat importanța acestor dispozitive, care reprezintă acum fereastra către lumea exterioară, legătura cu cei apropiați, modalitatea de a cunoaște oameni noi. În acest context, pe rafturile magazinelor din România și-a făcut prezența smartphone-ul Realme 6, în cele două variante de echipare – ajungând până la 8GB memorie RAM și 128GB capacitate de stocare.

Realme 6 este echipat cu procesor octa-core MediaTek Helio G90T, construit folosind procesul de fabricație pe 12nm. Acesta, împreună cu soluția grafică ARM Mali-G76 MC4, oferă performanțe decente cu un consum redus de energie, fiind astfel un smartphone chiar și pentru cei pasionaţi de jocuri pe mobile. Alături de cei 4 sau 8GB de memorie RAM, acesta asigură fluiditatea sistemului de operare Android 10 și a celor mai noi aplicații, în timp ce Realme UI oferă o interfață prietenoasă și modernă, cu un răspuns rapid la comenzile utilizatorului.

Ecranul IPS de 6.5” acoperă 90.5% din suprafața frontală a telefonului, având o rată de refresh de 90Hz și o luminozitate maximă de 480 nit. Tot aici, regăsim un sampling rate la 120Hz, ce oferă un răspuns touch precis şi rapid, precum şi o protecţie superioară asigurată de Gorilla Glass 3. Mulțumită acestor caracteristici, imaginile – atât statice, cât și dinamice – sunt afișate întotdeauna deosebit de clar, în orice condiții de iluminat ambiental.

Toate acestea îl fac să fie ideal pentru redarea conținutului video creat cu ajutorul celor 5 camere din dotare, una frontală şi 4 pe spate. Camera principală este echipată cu senzorul Samsung GW1, de 1/1.72”, cu rezoluție de 64MP. Ea beneficiază de tehnologiile 3D HDR și Tetracell, precum și de un obiectiv 6P cu apertură F1.8.
Cea de-a doua cameră, de 8MP, a fost implementată pentru fotografii wide, de aceea aceasta oferă un unghi de 1190 şi integrează un algoritm pentru diminuarea distorsiunilor. Celelalte 2 camere dorsale, ambele de 2MP, sunt folosite pentru fotografii monocrom și macro. Pentru selfie, avem o cameră frontală de 16MP, care dispune de un obiectiv 5P cu un unghi de cuprindere de 79.30 și o apertură F2.0.

Pe lângă performanță, autonomia este una dintre principalele caracteristici ale unui smartphone reușit. De aceea Realme 6 dispune de un acumulator Li-Po cu capacitatea de 4300mAh. Mulțumită încărcătorului de 30W și tehnologiei Flash Charge, acesta poate fi încărcat complet în numai 55 minute, sau în proporție de 55% în decursul unei ore de gaming. Tot aici, pentru un maximum de siguranță, au fost implementate circuite de monitorizare și control, responsabile de întreruperea procesului de încărcare atunci când sunt detectate depășiri de temperatură, tensiune, curent, sau durată maximă de încărcare.

Informații despre Realme

Realme este marca de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere din lume, situându-se pe locul 7 în ceea ce privește vânzările la nivel mondial. Axându-se pe furnizarea unui nivel superior de calitate prin smartphone-uri și produse IoT care respectă tendințele actuale și excelează prin design și performanță, Realme a vândut în 2019 peste 25 milioane unități, ceea ce reprezintă o creștere de 808% față de anul precedent. Încă de la lansarea pe piața din Asia, produsele Realme au fost lăudate și apreciate pentru performanță și design; astfel, în India s-au vândut nu mai puțin de 1 milion de terminale în doar 3 zile. Realme ocupă poziția a patra în topul celor mai bine vândute mărci în India, se află în Top 5 în Indonezia, iar în noiembrie 2019 a pătruns în Top 5 în Spania. În prezent, compania este prezentă pe 61 piețe la nivel mondial.