În primul trimestru al anului 2020, Xiaomi a înregistrat o creștere puternică pe toate segmentele de afaceri. Veniturile sale totale s-au ridicat la 49,7 miliarde RMB (6.37 miliarde euro), reprezentând o creștere de 13,6% față de anul anterior. Profitul net ajustat a fost de 2,3 miliarde RMB (294.82 milioane de euro), în creștere cu 10,6% anual.

Conform companiei de cercetare Canalys, Xiaomi a trecut cu succes peste perioada de scădere a pieței și a reușit să obțină cea mai mare creștere a numărului de livrări în topul celor mai importante companii de smartphone din întreaga lume. Rata de penetrare a smartphone-ului Xiaomi 5G în China a fost de 25,9%, depășind media industriei, ceea ce reflectă poziția sa de lider pe piața smartphone-urilor 5G și implementarea efectivă a strategiei dual-motor „5G + AIoT”.

Potrivit Canalys, în primul trimestru al anului 2020, Xiaomi s-a clasat pe locul 4 la nivel mondial în ceea ce privește livrările de smartphone-uri, iar cota sa de piață a crescut la 11,1%. Xiaomi este una dintre cele 2 companii globale producătoare de telefoane inteligente care a menținut această creștere în T1.

Xiaomi a continuat să implementeze strategia dual brand, care a obținut rezultate excelente în primul trimestru al anului 2020. Livrările Mi 10 și Mi 10 Pro au depășit 1 milion de unități la două luni de la lansarea lor în februarie 2020. Marca Redmi a continuat să introducă produse competitive la prețuri diferite în funcție de piață. Redmi și-a lansat seria pilot K, Redmi K30 Pro și Redmi K30 Pro Zoom Edition. În continuarea celei mai populare serii, Redmi Note 8, al doilea cel mai vândut model de smartphone-uri la nivel mondial în primul trimestru al anului 2020, potrivit Canalys, Xiaomi a lansat Redmi Note 9S și Redmi Note 9 Pro pe piețele internaționale.

Veniturile din piețele internaționale au crescut cu 47,8% în ultimul trimestru din anul 2020, reprezentând 50,0% din veniturile totale ale companiei. Veniturile internaționale au contribuit la prima jumătate din veniturile sale totale.

Veniturile din serviciile de internet ale companiei Xiaomi s-au ridicat la 5,9 miliarde RMB în primul trimestru al anului 2020, ceea ce reprezintă o creștere de 38,6% față de anul anterior. Activitatea utilizatorului și timpul petrecut pe dispozitivele inteligente au crescut în primul trimestru al anului 2020. În martie 2020, față de aceeași perioadă a anului trecut, MAU al MIUI a crescut cu 26,7%, la 330,7 milioane, în timp ce MAU China continentală al MIUI a ajuns la 111,5 milioane.