Cei de la Fashion Days vor avea pe site 600.000 de produse la oferte în perioada 20-22 noiembrie, iar reducerile vor cumula în total 18 milioane de euro. Primele reduceri vor fi vizibile celor care utilizează aplicațiile mobile Fashion Days (pentru iOS (iPhone și iPad) sau Android, joi, 19 noiembrie la ora 20:00, cu 4 ore înainte de Black Friday.
Anul acesta participanții la Black Friday pe Fashion Days vor avea ocazia să devină “detectivi”, trebuie să experimenteze diverse funcționalități implementate online: optiuneade căutare, sistemul de filtre pentru găsirea produsului dorit și așa mai departe. Folosind aceste unelte vor descoperi mult mai usor produsele pe care le cauta si reducerile de pe site.
Găsiți la ei pe site cele mai importante informații despre Black Friday într-o rubrică dedicată. Sunt reduceri la produse de la o mie de branduri precum: Calvin Klein, United Colors of Benetton, Pepe Jeans, Guess, Nike, Triumph, Puma, Converse, Ray Ban, Love Moschino, Only, Vero Moda, Desigual, Jack&Jones, Mango, Timberland, Napapijri și multe altele. Anul trecut au lansat aplicația de Android, care a fost instalată de zeci de mii de oameni. Per-total, pînă acum au fost peste 4000.000 de download-uri pentru aplicațiile Fashion Days. Sunt oferte care vor curge pe site tot timpul, cu fiecare oră apar reduceri noi, este interesant de urmărit. Sunt covins că toți avem produse favorite și branduri preferate pe care le putem urmări online pe parcursul perioadei de Black Friday.
Site-ul Fashion Days nu va fi negru pentru acest Black Friday. Vor fi marcate clar promoțiile pe site și atât. Fashion Days promite livrarea produselor în 5 zile lucrătoare pentru produsele din stoc, peste 90% dintre comenzi vor fi livrate așa. Produsele de Black Friday sunt deja în stoc, iar vânzările se vor face pe principiul “primul venit, primul servit”.
Astăzi am vizitat sediul FashionDays din București, am avut ocazia să văd depozitul, zona de ambalare și expediere a comenzilor, partea de producție pentru conținutul site-ului – șapte studiouri foto care lucrează aproape la foc continuu, zona de editare foto, zona unde sunt generate descrierile hainelor. Mi s-a părut imens, nu m-am gândit niciodată la munca din spatele unui magazin online de fashion – priveam zona asta ca toată lumea, crezând că doar plimbă niște cutii, de la producător la cumpărător. În realitate este mult mai complicat, există un efort tehnic imens, există retur la produsele vândute, sub media pieței, dar există. Se lucrează la diverse metode de optimizare a modului de afișare a măsurilor hainelor și încălțărilor, se lucrează la tehnologii noi și efortul continuă.
Anul acesta, pe lângă produsele pentru femei și bărbați, vor fi oferte pentru haine și încălțări pentru copii. Se pare că zona de produse pentru copii va fi din ce în ce mai importantă și va deveni de anul viitor o categorie distinctă pe site.
Fashion Days a început prin proiectele Swiss Ventures, care a pornit în România cu șapte proiecte online diferite. Câteva mai există și acum, iar Fashion Days este cel care a reușit să devină o afacere de nivel internațional. Acum face parte din grupul Naspers, iar recent s-a decis o consolidare a acestui business împreună cu eMag. Fashion Days este activ acum pe piața din România, Ungaria și Bulgaria.