eMAG are azi o conferință de presă oarecum neașteptată și la care au detaliat strategia companiei în perioada următoare. Cel mai cunoscut retailer online de la noi va intra anul acesta pe zone noi de retail, conturând o ofertă de retailer generalist. Piese auto, echipamente sportive, haine și fashion și de asemenea bunuri de tip supermarket – mâncare, băuturi și altele. Ei spun că pentru orașele mai mici nu există nicio concurență și că astfel există premisele creșterii spre nivelul afacerilor de 1 miliard de euro pe care eMAG îl vizează.

Iulian Stanciu - emag

Iulian Stanciu spune că eMAG este o companie românească și care a devenit prin investiții mari un retailer generalist și cu prezență în trei țări. eMAG rămâne și o companie de tehnologie și dezvoltă mereu soluții software noi. Modelul de succes a fost exportat în Bulgaria, unde sunt deja numărul unu.

eMAG a investit anul acesta 3 milioane de euro în tehnologie și 2,5 milioane de euro în logisticî. Dezvoltarea internațională a costat 4,5 milioane de euro , trainingul angajaților costă 1 milion de eur pe an și marketingul costă 500.000 de euro la nivel anual. În 2013 suma a fost de 5,4 milioane de euro, anul acesta totalul va fi de 11,5 milioane de euro.

Evolutia eMAG in Bulgaria
Evolutia eMAG in Bulgaria

ads