Update: avem și primele exemple de produse la ofertă de BF.
Black Friday la eMAG rămâne într-o singură zi, pe 10 noiembrie. Unul din trei români care nu-și permit achiziții online așteaptă ziua de Black Friday la eMAG pentru a face poate singura lor achiziție pentru care au pus bani deoparte, spun oficialii companiei. Per-total, intenția de cumpărare a crescut față de anii anteriori (56% față de 53% dintre cei interogați), iar sumele medii pe care oamenii sunt dispuși să le cheltuie au crescut iar (+11%). După 13 ani, evenimentul Black Friday continuă să fie important. eMAG mizează pe vânzări totale de 680 de milioane de lei.
Clienții care își fac un abonament anual Genius de 99 lei primesc banii înapoi: 4 vouchere x 25 lei în 4 aplicații eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful by eMAG.
În ziua de Black Friday, pentru a le da clienților posibilitatea de a se bucura de oferte fără grija costului de transport, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful celor care cumpără un abonament Genius, iar oferta este valabilă și pentru clienții care doresc să își reînnoiască abonamentul. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.
Cifre și statistici oferite de eMAG
Pe 10 noiembrie eMAG va avea peste 2,8 milioane de oferte din toate categoriile de produse. Oferta construită împreună cu mii de comercianți care vând pe platforma eMAG este rezultatul a mai bine de 10 luni de negocieri cu furnizorii.
Pentru ediția 13 a Black Friday, valoarea reducerilor pe care eMAG le-a pregătit se ridică la peste 390 de milioane de lei. Aproximativ 71% dintre oferte sunt la cel mai bun preț din 2023, spun oficialii companiei.
Anul acesta, intenția de cumpărare a consumatorilor de Black Friday vizează în special televizoare (37%), produsele electrocasnice mici (37%), haine (27%), telefoane mobile (24%) sau frigidere (22%), potrivit unui studiu Kantar România. Bugetul pe care consumatorii și l-au planificat cu ocazia Black Friday a crescut și el de la an la an, ridicându-se, în medie, la 2.855 lei.
„Black Friday este ziua când comerțul online își arată forța și aduce mai mulți oameni în online care se bucură de prețurile și ofertele foarte bune”, a spus Tudor Manea, CEO Grup eMAG.
Investițiile din ultimii ani în depozite și tehnologie fac astăzi ca eMAG să organizeze cel mai mare eveniment de shopping din regiune. Echipa din hub-ul logistic de la Joița, sprijinită de roboții de ultimă generație și tehnologia de logistică în care eMAG a făcut o investiție de peste 43 de milioane de euro, are capacitatea de a procesa cu 20% mai multe comenzi anul acesta față de 2022.
Totodată, investițiile în tehnologia de procesare din depozit permit diminuarea cantității de ambalaje cu 10%. Pentru partenerii care participă în Black Friday este un moment așteptat, întrucât în această zi ajung să vândă cât într-o lună.
De asemenea, cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.900 de unități și a firmelor de curierat, eMAG este pregătit să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 24 noiembrie.
De Black Friday, pe 10 noiembrie, clienții eMAG au la dispoziție o gamă variată de produse
- 2 milioane de produse cosmetice și de îngrijire personală
- 300.000 de electrocasnice mici
- 80.000 de televizoare
- 250.000 de smartphone-uri și gadgeturi
- 80.000 de laptopuri și echipamente IT
- 80.000 de frigidere și mașini de spălat
- 500.000 de produse fashion
- 500.000 de produse pentru casă și grădină
- peste 5.000 de vouchere de avion cu reducere de până la 50%
- până la 50% reducere la pachete de înfrumusețare
- până la 60% reducere la 39.000 nopți de cazare în România
- peste 10 kg de aur
- 131 mărci auto-moto, 100 mărci de mașini, 27 mărci de motociclete, dar și scutere, ATV, skijet, barcă cu motor
- peste 100 de tone de carne de porc și mezeluri
- ceasuri și bijuterii de lux