Ovi Travel a lansat în seara asta Vivolis.ro, o platformă integrată pentru cei care vor să comande cazare, bilete de avion sau city-break-uri direct online sau pe dispozitive mobile precum smartphone sau tablete. Agenția de turism este activă din 2008, iar de-acum este o agenție online unde toate serviciile pot fi comandate direct de turist cu minim de interacțiune. Chiar și plata se desfășoară online și au suport asigurat prin WhatsApp sau Viber.

Ovi Travel a organizat anul trecut experimentul Aventura Vivolis din care am făcut și eu parte.
Platforma din spate este realizată de compania DCS+ Travel Technologies, iar agenția de turism a obținut anul trecut acreditarea IATA.
Investițiile în platforma Vivolis s-au ridicat la 250.000 de euro, iar în următorul an vor mai investi 100.000 de euro. Planul lor prevede încasări de peste 1 milioan de euro în următoarele 18 luni datorită noilor unelte online și mobile.
Baza de date are 90.000 de hoteluri și va fi extinsă anul acesta la 140.000 de unități de cazare. De asemenea ai acces la toate zborurile din sistemul global Amadeus. Se pot face pachete city-break automat direct pe site. În viitor vor fi adăgate și cursele charter, croaziere și excursii.
Au cîteva lucruri în premieră interesante pentru orice turist. De exemplu, căutare după buget și destinație. Interfața mobilă este identică cu cea online, se pot accesa aceleași sevicii, este același design simplu și aerisit..
Funcția de activități permite identificarea destinațiilor unde puteți face activitățile dorite (golf, ciclism, trekking sau scufundări… ). Un concept nou este „Super City Break”, pentru cei care pot rămâne mai multe zile peste cele comandate deja.
Vivolis oferă asistență pre și post vânzare, activitate de consultanță în turism. Au un număr de telefon disponibil 24/7 pentru clienții cu rezervare făcută. Plus cont de Viber sau WhatsApp pentru suport.
Plățile sunt direct online prin sistemul PayU. Există chiar opțiunea să plătești prin Viber sau WhatsApp (dacă te trezești la aeroport că nu ai asigurare de călătorie, de exemplu).
Acum că vine perioada de vacanță prevăd că vor avea succes 🙂
Interesantă inițiativa , acum sa vedem dacă apar si rezultate. Aștept articolul cu statistici peste 18 luni 🙂
Cei de la VIVOLIS.RO au investit mult in platforma mobila, iar acest aspect este de aplreciat, este mult mai comod sa cauti ceea ce te intereseaza pe smartphone sau tableta, pentru ca le ai tot timpul la tine.
Este bine ca a inceput sa existe o concurenta intre agentiile de turism si pe palierul acesta. Vola si Paravion deja au pornit tare pe partea aceasta asa ca noi,clientii, ar trebui sa avem cel mai mult de castigat din serviciile lor online.
Avand in vedere ca in lumea turismului este foarte greu sa iti mentii contractele de parteneriat, facand o investitie asa de mare intr-o platforma prin mentinerea parteneriatelor actuale la 90.000 hoteluri si urmand ca baza de date sa se extinda inspre 140.000 unitati de cazare, denota o dovada a seriozitatii catigata in ani de munca. Mai rar astfel de firme care sa investeasca intr-o platforma!
Oricum merita Felicitari!
Si totusi … parca nu m-as hotara intr-o pauza scurta, petrecuta navigand pe smartphone, la destinatia pentru concediu sau vacanta.
@petre l-a asta m-am gandit si eu la inceput, nu poti sa stabilesti ceva, totusi destul de important zic eu, cu o accesare, oricum mertita apreciat efortul pentru a facilita procesul de rezervare
@petre, banuiesc ca depinde de stilul fiecaruia, majoritatea cercetarilor le fac pe mobil, in timpii morti, din taxi/metrou/bar/wc/etc, am 10-20 iesiri pe an, si sunt super entuziasmat de ce au facut si mai ales de ce vor sa faca 🙂
@petre, Normal! o folosesti doar pentru a vizualiza ofertele. Planificarea&rezervarea o faci la sediul firmei prin semnarea contractului.
Platforma ii ajuta in atragerea mai usoara a clientiilor prin diferite retele de socializare iar pe client, in vizualizarea mai usoara a ofertelor.
Cifrele astea 250.000€ investitie curenta/100.000€ investitie viitoare./1.000.000€ incasari estimate sunt Romania? Adica ei investesc inntr-o aplicatie romaneasca 350.000€ si se asteapta la incasari de 1.000.000€ corespunzator pachetelor vandute romanilor prin intermediul mobilului?
Ca sa fim serios, par exagerate rau.
Costurile350.000€ pentru o interfata mobila? Ca site-ul inteleg ca il aveau deja (baza de date, interconectarea serviciilor, posibilitatea de plata online).
Incasarile prognozatePe mfinante nu apare inca raportul de 2013. In 2012 au avut cifra de afaceri de ~300.000€. Hai sa presupunem ca in 2013 au dublat-o la 600.000€. Ei spera ca in urmatoarele 12 luni sa obtina 1.000.000€ numai din mediul mobil? Iar noi suntem copii carola le plac basmele 😉
@Daniel Mitran
Cred ca ai exagerat putin, eu zis sa venim cu picioarele pe pamant.
@iFlorin208 am exagerat eu sa ei? Ca am luat datele de pe ANAF si am comparat cu cifrele cu care s-au laudat ei in declaratia de presa.
E cam grea navigarea de pe telefoane atunci cand vine vorba de vacanta, dar cu toate astea, cred ca initiativa este bune si va atrage ceva utilizatori.