ux390_728x90_iip

De ce F64 și 2active au făcut un rău industriei

N-am vrut să scriu „la nervi” pentru că am mai făcut asta și mi-a părut rău ulterior. Însă F64 și 2 active trebuie să știe că au procedat greșit și au făcut un rău întregii industrii, mai ales celei de PR, dar și celor din massmedia sau blogosferă. Ok, am văzut două tipuri de reacții: cele realiste, precum la Vali, Cristi sau Cetin, dar și unele care au luat anunțul lor ca pe o „glumă”. Ei bine, nu, nu este o glumă să dai un comunicat de presă oficial. Nici cei care au făcut glume de 1 aprilie, de care scrie Victor, au avut scuza datei. F64 nu au nicio scuză. Ce zice Radu cu campania umanitară e o altă mizerie. Pe principiul „hai să speculăm momentul”.

PC161179

De ce au dăunat industriei?

Oferta speciala pentru telefoanele Xiaomi din oferta eMAG ->>

– au făcut rău colaboratorilor lor pentru că i-au obligat să-și mintă audiența. Și eu am verificat comunicatul lor și informația a fost confirmată, părea totul serios, de aceea farsa e și mai gravă. Ei au asigurat în particular jurnaliștii și bloggerii că acest comunicat este real…

– o agenție de PR nu poate trimite un comunicat fals. Doar dacă e vorba de disperare și de criză mare. Eu n-aș mai colabora cu 2active, o agenție care a fost ok.

– comunicatele oficiale F64 nu vor fi preluate și nu vor fi crezute, pentru mult timp de-acum înainte.

– implicit, nici alte comunicate oficiale de la alte agenții nu vor fi preluate și nu vor fi luate în serios.

– poate sunt oameni care chiar vor să vândă afacerile pe care le au să fie preluați, nu vor fi luați în seris.

– poate sunt magazine online care chiar vor să facă donații și fapte bune, nu vor fi luați în serios.

Citeste


14 comentarii
  1. 1
    Jigodie says:

    Exagerati! F64 nu a vrut decat sa isi faca ceva notorietate, in perioada asta in care toti retailerii au dat cu pretu` jos, mai putin F64 si eMag. Sa ne revenim un pic, e vb despre un comunicat de presa al unui magazin de baterii si obiective foto, nu despre ministerul sanatatii. In plus, singurii inflamati sunt bloggerii de pe nisa asta…si nimeni altcineva!

    Deci, nicio drama ci doar un bad marketing.

  2. 2
    bogdan says:

    Corect Dane. Si, peste toate, l-au mai amestecat si pe Mos Crăciun.

  3. 3
    zooropa says:

    a fost cineva care a plecat din sala?

  4. 4
    Dan Dragomir says:

    Eu am plecat primul. E drept ca stateam si in fata, dar nu stiu ce au facut restul, daca au stat la felicitari, masa si dansul. Eu am plecat dupa ce au evacuat renii… care blocau iesirea .

  5. 5
    Paul says:

    Foarte tare. Ce inima aveti voi ca sa condamnati o campanie umanitara si pe Mos Craciun. V-au facut din pix, ca sa zic asa :))

  6. 6

    Seriozitatea lipseste cu desavarsire…

  7. 7
    Dan Dragomir says:

    Paul, tu chiar crezi ca fac o campanie umanitara? Aia au inventat-o ca sa isi spele imaginea, atat..

  8. 8
    iflorin says:

    Viziunea celor de la 2active, citez: Reputatia inseamna mai mult decat performanta…….no comment!

  9. 9
    Aurelian says:

    Intrebare : da cu Mosu’ ce-au avut ????

  10. 10

    probabil bloggerii nu au primit nimic gratis la eveniment 😀 si de aici marea criza de constiinta 😀 :)))

  11. 11
    Dan Dragomir says:

    Stelian, minciuna e minciuna.

  12. 12
    Petre says:

    O „intamplare” de bagat in manuale – la rubrica „ASA NU”
    F64 a cam dat un sut in dos la munca de pana acum, iar agentia a reusit o performanta „mare” … sa se discrediteze.

  13. 13
    me says:

    Si-au facut reclama pe gratis pe increderea oamenilor. A fi serios inseamna a nu da tepe de 2 lei.
    Daca vrei sa faci ceva frumos de craciun, o poti face si in alt fel. Nu trebuie sa dai cu „bata in balta”.

  14. 14
    iFlorin208 says:

    Cred ca in acest caz si ca in multe altele adevarul este undeva pe la mijloc, am citit mute despre F64 si stiu despre ei ca au avut cele mai mari reduceri la DSLR-uri de Black Friday.

Spune-ti parerea!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *