ID 109649276 © Jakub Jirsák | Dreamstime.com

Pentru oamenii de comunicare, PR, social media din companii

Câteva discuții din mica noastră bulă m-au făcut să scriu și să reiau câteva teme foarte cunoscute, dar pe care le evită toată lumea din zona de online, PR, social media. Odată, calitatea foarte slabă a comunicatelor, datorată în primul rând clientului, dar și agențiilor care fac apoi N presiuni ca să fie preluată informația […]

De ce F64 și 2active au făcut un rău industriei

N-am vrut să scriu “la nervi” pentru că am mai făcut asta și mi-a părut rău ulterior. Însă F64 și 2 active trebuie să știe că au procedat greșit și au făcut un rău întregii industrii, mai ales celei de PR, dar și celor din massmedia sau blogosferă. Ok, am văzut două tipuri de reacții: […]

Despre criză și reputație în social media

Ioana Mănoiu, GMP PR, deschide sesiunea doi de la BizSMS Camp cu o discuție despre crize în comunicare în contextul social media, iar reputația unei companii devine din ce în ce mai importantă, dar mai greu de controlat. Sunt trei tipuri de atacuri în social media, care sunt greu de combătut și durează mult să […]

Comunicate de presa

Iulian Enache surprinde extrem de bine noua tendinta in domeniul comunicatelor de presa care face furori in Romania. Adica sa scrii ceva total incoerent si imposibil de inteles, bazandu-te pe cei care fac copy+paste fara sa mai citeasca despre ce e vorba. Sa va dau si eu un exemplu: Titlu: TinaR si PayPal(uit)… Adica? Ce-i […]