Apple lansează un produs nou, Vision Pro, ceea ce înseamnă că probabil toți rivalii vor urma curând cu produse similare. Este vorba despre o pereche de ochelari care incorporează realitatea virtuală și cea augmentată, scrie Risco.ro. Ședința a fost una privată, iar participanții au putut testa noul gadget.
Update: Apple a lansat ochelarii Vision Pro.

Ochelari VR Apple Vision Pro

Se zvonește că Apple va introduce proprii ochelari de realitate augmentată (AR) de ceva timp. Am auzit tot felul de informații despre oferta de realitate mixtă a Apple, inclusiv posibile specificații și prețuri. Acum, cunoscutul observator al Apple, Mark Gurman, a oferit mai multe informații despre acest viitor proiect al Apple.

Până acum, s-a speculat că căștile AR/VR de la Apple ar costa spre 3.000 de dolari. Gurman indică faptul că prețurile în intervalul de 2.000 USD sunt acum luate în considerare la nivel intern la Apple. De obicei, Apple are prețurile mai mari decât concurenții săi, având marje de profit foarte mari.
Ochelarii nu vor face o excepție, dar principalul motiv pentru care compania a discutat despre punctele de preț peste 2.000 de dolari este din cauza unora dintre tehnologiile sale interne.

Gurman consideră, de asemenea, că ochelarii Apple va folosi probabil cipul M1 Pro în cel mai recent MacBook Pro.

Apple se implică în Web3

Pe lângă ochelarii Vision Pro cu realitate mixtă, a fost prezentat și software-ul pe baza căruia va funcționa noul produs. Gadgetul urmează să fie cel mai nou articol din portofoliul gigantului tech, ultimul fiind Apple Watch-ul care a fost lansat în 2015. Astfel, Apple își face intrarea într-o industrie care este încă în formare, însă dominată deja de compania Meta, este vorba despre tehnologia Web3.

Produsul de top rămâne iPhone

În prezent, cel mai căutat produs Apple este iPhone-ul, care aduce 52% din totalul încasărilor la nivel global. 20% din venituri sunt generate de serviciile oferite de către companie, precum Apple Music, Apple TV, App Store, Apple Podcasts, asigurările pentru repararea telefonului etc. 11% din vânzări sunt aduse de laptopurile si calculatoarele Mac, iar 8% de iPad. 9% din încasări vin de la Apple Watch și căștile Air Pods. Chiar dacă vânzările produselor Apple au bătut recorduri peste recorduri în ultimele trimestre, acțiunile companiei au scăzut cu 23% în ultimul an din cauza problemelor întâmpinate cu lanțurile de aprovizionare.

Citește continuarea pe Risco.