Toți clienții Fiberlink 300 primesc de azi Fiberlink 500. Clienții Fiberlink 300 vor plăti aceeași sumă lunară, 30 Lei, iar Fiberlink 1000, cu viteză gigabit, va costa tot 40 Lei/lună.
Digi creste viteza abonatilor sai, fara cost suplimentar
Pentru Digi, una dintre prioritățile dintotdeauna a fost dezvoltarea rețelei sale, pentru facilitarea accesului la serviciile de comunicații electronice fixe. Tocmai fiindcă știe cât de importantă este atât stabilitatea, cât și viteza netului de acasă, DIGI oferă clienților chiar mai mult pentru același cost prietenos.
Începând de astăzi, 13 septembrie, experiența clienților DIGI atinge un nivel superior, încât, abonații care dețin pachetul Fiberlink 300 prind viteză, fiind upgradați automat la pachetul Fiberlink 500, iar trecerea la pachetul superior vine fără costuri sau eforturi suplimentare din partea acestora. Așadar, abonații netului Fiberlink 300 vor primi de acum viteza Fiberlink 500 la același cost, 30 Lei/lună.
Viteza maximă rămâne la fel de accesibilă, cu Fiberlink 1000 la costul de 40 Lei/lună, iar Digi rămâne unicul operator de telecomunicații din România care oferă routerul cel mai modern, cu standardul WIFI 6, cu doar 3 Lei/lună, preț valabil tuturor abonaților săi de internet.
Digi este operatorul de servicii de telecomunicații cu cea mai extinsă și mai modernă rețea de fibră optică din țară, acoperind, la finalul anului 2020, 7,7 milioane de locuințe. Compania este liderul pieței pe segmentul serviciilor de internet fix, cu 59% cotă de piață, la 31 decembrie 2020, conform Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM).
De asemenea, potrivit aceleiași surse, DIGI ocupa prima poziție, după cota de piață deținută, și pe segmentul serviciilor de retransmisie a programelor de televiziune (61% market share) și pe cel al telefoniei fixe (39%). Compania-mamă a operatorului, DIGI Communications N.V., a anunțat că filiala din România înregistra, după primul semestru al anului 2021, 3,5 milioane servicii furnizate către abonații din această piață, în creștere cu 19% față de aceeași perioadă a anului anterior.
Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 9,8 milioane de gospodării în România și Ungaria, la finalul anului 2020.