KLM Royal Dutch Airlines a lansat azi un nou serviciu pe WhatsApp prin care oferă clienților săi din întreaga lume informații despre confirmarea rezervării, notificari de check-in, îmbarcare, actualizarea statusului de zbor și răspunde la întrebări în 10 limbi diferite. Totul este posibil prin intermediul aplicației oficiale WhatsApp Business.
KLM este una dintre primele companii și prima companie aeriană din întreaga lume cu un cont confirmat de WhatsApp Business. De asemenea, pentru WhatsApp este unul dintre primele proiecte de acest gen. Deocamdată aplicatia a fost pusă în funcțiune în câteva țări deja, iar serviciul va deveni disponibil pe scară largă în următoarele săptămâni. Aplicația WhatsApp Business este oferită gratuit clienților, dar companiile trebuie să plătească pentru acces la ea. De asemenea, companiile pot trimite mesaje doar celor care s-au înscris și au bifat acolo că vor să primească mesaje de la companii.
Oferirea de informații despre zboruri către clienți prin contul de WhatsApp face accesul la informație ușor, făcându-l disponibil în aeroport, pe drum sau de acasă. Clienții pot, de asemenea, să contacteze direct agenții KLM, 24/7, prin intermediul aplicației. Serviciul este disponibil clienților care rezervă bilete sau se conectează prin KLM.com și aleg opțiunea de a primi informații prin intermediul WhatsApp.
Mesajele sunt sigure, astfel încât acestea pot fi citite numai de către client și de KLM. Clienții pot recunoaște cu ușurință conturile verificate, utilizând aplicatia oficiala WhatsApp Business. Vor vedea că este profilul verificat al KLM și dacă mesajele au ajuns și sunt citite, exact ca pe WhatsApp normal.
Începând cu 2009, KLM și-a câștigat reputația de pionier în social media. KLM are peste 25 de milioane de fani și urmăritori pe diverse platforme sociale. Prin aceste canale, KLM primește peste 100.000 de mențiuni în fiecare săptămână, dintre care 15.000 sunt întrebări sau remarci. Acestora le răspund în mod personal mai mult de 250 de agenți, care formează cea mai mare și cea mai dedicată echipă de social media din lume. Pe WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, LinkedIn, WeChat și KakaoTalk, KLM oferă răspunsuri clienților săi 24/7 in 9 limbi diferite: olandeză, engleză, germană, spaniolă, portugheză, franceză, chineză, japoneză și coreană. În timpul orelor de program, KLM oferă de asemenea servicii în limba italiană. KLM a fost prima companie aeriană din lume care a oferit clienților săi opțiunea de a primi documente de zbor și actualizări prin Messenger, Twitter și WeChat.