Oppo a trimis astăzi un comunicat de presă în care spune că are “planuri de extindere a prezenței în UE”. Spune că va oferi consumatorilor mai multe opțiuni în 2024. Dar mesajul evită să spună concret cum va face asta.
Anunț oficial Oppo
Compania globală de tehnologie Oppo a anunțat intenția de a-și consolida prezența pe piețele europene, dezvăluind o gamă de produse și tehnologii inovatoare pentru anul 2024 în Europa.
Oppo sărbătorește cea de-a 20-a aniversare în 2024, care marchează și al șaptelea an de activitate în Europa. De la lansarea inovatoarei serii Find X în 2018, Oppo a devenit un actor-cheie pe piața europeană de tehnologie. Brandul și-a format o comunitate puternică și o legătură strânsă cu consumatorii locali prin colaborările sale cu Wimbledon, Roland-Garros, UEFA Champions League, Paris Photo și altele.
„Europa a fost întotdeauna crucială pentru Oppo. Misiunea noastră rămâne să aducem cele mai bune produse utilizatorilor europeni. Suntem aici pentru a rămâne, oferind mai multe opțiuni pe segmentul dispozitivelor inteligente”, a declarat Bingo Liu, CEO Oppo Europe.
Pe 24 ianuarie 2024, Oppo a încheiat un acord global de licențiere reciprocă a patentelor cu Nokia, care acoperă patentele esențiale standard în domeniul tehnologiilor de comunicații 5G și altele. Ca parte a angajamentului său pe termen lung față de piața europeană, Oppo a anunțat astăzi că produsele lor vor fi, încă o dată, larg disponibile în Europa.
Europenii sunt pasionați de fotografie
„În ultimele luni, am observat o creștere a cererii și așteptări puternice din partea consumatorilor din UE, care solicită experiența adusă de Oppo, cum ar fi fotografia de smartphone de top. Cu tot sprijinul, echipa Oppo Europe este mai determinată ca niciodată să ofere consumatorilor noștri produse inovatoare și servicii fără egal”, a subliniat Bingo Liu, CEO Oppo Europe.
Datele recente de la Canalys arată că Oppo și-a menținut poziția de al patrulea cel mai mare brand de smartphone-uri la nivel mondial în 2023, asigurându-și 9% din cota totală de piață cu peste 100 de milioane de expedieri de smartphone-uri. În 2023, numărul utilizatorilor activi lunar globali ai Oppo a depășit 600 de milioane în peste 60 de țări și regiuni. Sub misiunea de brand “Tehnologie pentru omenire, bunătate pentru lume”, Oppo insistă să îmbogățească viețile oamenilor cu produse inovatoare și investește continuu în cercetare și dezvoltare. Pentru a introduce era smartphone-urilor AI, Oppo a dezvăluit sosirea funcțiilor AI generative pe viitoarele sale produse în Europa în 2024, oferind astfel utilizatorilor experiența vieții inteligente alimentată de AI.
Cum este Oppo Find X7 Ultra
Vârful de gamă al Oppo, lansat doar în China, este un flagship adevărat. Din păcate însă nu există planuri de lansare europeană.
Ecranul de 6,82 inch LTPO AMOLED al lui X7 Ultra are rezoluție 3168 x 1440 pixeli. Rata de reîmprospătare este adaptivă de 1-120 Hz și are suport pentru HDR10+ și Dolby Vision. Acceptă și tehnologia OPPO ProXDR.
Vine cu Snapdragon 8 Gen 3 și suficientă memorie RAM și stocare rapidă UFS 4.0. Dar excelează pe partea de foto dincolo de principalii rivali.
Camera principală are senzor 50MP cu un model de 1 inch. Sony LYT-900 este cam cel mai bun senzor la ora actuală. Camera ultrawide are senzor de 50 de megapixeli. Iar celelalte două camere de zoom și periscop au tot senzor de 50 de megapixeli. Prima 3x și a doua 6x, cam cea mai bună variantă din 2024.