Scandalul RCS vs Discovery merge mai departe. De fapt, e vora de RCS&RDS versus proprii clienți. Eu sper că am reușit să scap și sunt în faza de mutare spre alt operator. Dar mai trebuie să trec prin calvarul rezilierii, care nu e deloc simplă. Dar măcar știu ce trebuie făcut. Între timp, deși urmează să ia amendă de la CNA, RCS a luat-o razna de tot. Au scos și Animal Planet, iar de astăzi se discută de eliminarea HBO din grilă.

telecomanda

RCS&RDS au o întreagă istorie negativă legată de relația cu clienții. Mie mi-au tăiat serviciile deși plătisem factura la timp. Au scos canale TV peste noapte, fără avertisment. De exemplu m-am trezit fără TV5 sau M6. Faza nasoală pe care operatorul n-o recunoaște deloc este că noi, clienții, am plătit pentru pachetul extins cu fix aceste posturi TV: Discovery, Animal Planet, TV5, M6, HBO. Nu am plătit pentru mizeriile pe care le bagă aiurea în grilă. Acum RCS țipă că n-are drept CNA să-i dea amendă și întreabă Discovery de ce nu fac un pachet separat… mizerie. Noi am plătit ani de zile acest preț premium.

(!) Cel mai ieftin smartphone decent la review (!) Apasă play 😉

Culmea, pentru că au tarife mici, RCS&RDS au un grup foarte mare de fani.

Abia aștept să vă povestesc cum merge rezilierea contractului, pentru că, fiți convinși, o să scriu despre asta…

Dragomir (OLD)

Contul vechi (my old account).

Am fost ziarist timp de 15 ani, ultimii zece ani i-am petrecut în domeniul IT. Din 2010 sunt blogger profesionist, în principal pe Computerblog.

Mă găsiți de asemenea pe Youtube cu un canal în care vorbim despre telefoane, aplicații și jocuri.

Am lucrat printre altele pentru ZF.ro, Descopera.ro, Go4IT.ro, Jurnalul.ro, PlayTech.ro, Zonait.tv și multe alte site-uri, ziare, săptămânale sau reviste.

Pot fi contactat pe email [email protected] și telefon 0769.066.003.