Scandalul RCS vs Discovery merge mai departe. De fapt, e vora de RCS&RDS versus proprii clienți. Eu sper că am reușit să scap și sunt în faza de mutare spre alt operator. Dar mai trebuie să trec prin calvarul rezilierii, care nu e deloc simplă. Dar măcar știu ce trebuie făcut. Între timp, deși urmează să ia amendă de la CNA, RCS a luat-o razna de tot. Au scos și Animal Planet, iar de astăzi se discută de eliminarea HBO din grilă.

telecomanda

RCS&RDS au o întreagă istorie negativă legată de relația cu clienții. Mie mi-au tăiat serviciile deși plătisem factura la timp. Au scos canale TV peste noapte, fără avertisment. De exemplu m-am trezit fără TV5 sau M6. Faza nasoală pe care operatorul n-o recunoaște deloc este că noi, clienții, am plătit pentru pachetul extins cu fix aceste posturi TV: Discovery, Animal Planet, TV5, M6, HBO. Nu am plătit pentru mizeriile pe care le bagă aiurea în grilă. Acum RCS țipă că n-are drept CNA să-i dea amendă și întreabă Discovery de ce nu fac un pachet separat… mizerie. Noi am plătit ani de zile acest preț premium.

Culmea, pentru că au tarife mici, RCS&RDS au un grup foarte mare de fani.

ads

Abia aștept să vă povestesc cum merge rezilierea contractului, pentru că, fiți convinși, o să scriu despre asta…