Samsung extinde cu o lună garanția care urmează să expire, pentru toate produsele sale.

„În aceste momente dificile, este important să rămânem împreună chiar și atunci când măsurile de distanțare socială trebuie respectate. De aceea, ca parte a eforturilor noastre permanente de a-i sprijini pe utilizatorii noștri, vom extinde garanțiile tuturor produselor Samsung a căror perioadă de garanție urmează să expire între 15.03.2020 și 15.06.2020”, au anunțat oficialii Samsung.

Utilizatorii aflați în această situație vor primi gratuit o prelungire a garanției până la 15.07.2020. Clienții nu trebuie să acționeze în vreun fel pentru ca prelungirea să intre în vigoare.

ads

Pentru clienții care întâmpină probleme și nu pot sau nu doresc să părăsească domiciliul, oferim serviciul de asistență de la distanță, lansat în urmă cu trei ani în România. De asemenea, în aceste momente dificile pentru toți, în care se lucrează din propriile locuințe, Samsung le pune la dispoziție clienților și un nou serviciu de colectare a smartphone-urilor care necesită intervenția fizică a specialiștilor.

Astfel, un angajat al diviziei de service Samsung sau un curier va colecta telefoanele cu probleme tehnice, urmând să le returneze clienților dispozitivele reparate în cel mai scurt timp. În plus, pentru că sănătatea clienților este cea mai importantă, toate telefoanele care ajung în service Samsung beneficiază gratuit de dezinfectare.

Reparațiile pot fi programate printr-un apel telefonic la numerele 08008 726 78 64 sau *8000.

„Transmitem toate gândurile și urările de bine către clienții, partenerii și colaboratorii noștri”, au mai spus oficialii companiei.