Experiența metaverse a Telekom Electronic Beats – club, cinema și magazin de discuri – se lansează astăzi pe Roblox. DJ Boris Brejcha va mixa în club ca avatar în perioada 22-24 aprilie. Scurtmetraje animate oferite de artiști precum Jack Sachs, Haein Kim și Aleksandra Bokova. Telekom este prima companie de telecomunicații care s-a alăturat Roblox.
Experiența metaverse a Telekom Electronic Beats

Beatland – mall al distracțiilor

Fanii din România ai renumitului joc Roblox au de acum o nouă atracție în platforma lor favorită, odată cu lansarea de către Telekom a unui adevărat „Mall al distracțiilor” în metaverse. Telekom este prima companie de telecomunicații care a creat o experiență metavers pe Roblox.
Este vorba de Beatland, un complex virtual compus dintr-un club, un magazin de muzică, un cinematograf și un magazin Telekom, accesibile toate în Roblox. Pe lângă experiența de club, utilizatorii pot cumpăra și articole digitale de la magazinul de discuri și pot viziona, în zona de cinema, scurtmetraje animate de la o serie de artiști selectați.

Prin lansarea Beatland, Telekom Romania Mobile doreşte să se apropie de publicurile țintă Generația Z și Gen Alpha, astfel încât merge cu prezență virtuală acolo unde sunt acești consumatori atât de media, cât şi de servicii de telefonie şi internet mobil.

Pentru a sărbători lansarea, Telekom a pregătit sub brandul Telekom Electronic Beats o petrecere fără precedent în mall-ul de distracție Beatland din Roblox, la care sunt invitați toți fanii jocului şi nu numai. DJ-ul și producătorul Boris Brejcha va mixa live în clubul virtual în perioada 22-24 aprilie.
Boris Brejcha, un DJ care a cântat frecvent live în Europa, SUA și America de Sud, va fi în spatele pupitrului din clubul „Beatland” sub forma unui avatar în fiecare oră, de vineri, 22 aprilie, ora 20.00, până duminică, 24 aprilie.

Utilizatorii se pot implica activ în „Beatland”, pe www.roblox.com/beatland, în jocuri de rol, inclusiv aplicând pentru diverse locuri de muncă virtuale din lumea „Beatland”, cum ar fi managerul magazinului de discuri, promotorul sau bouncerul de club sub formă de avatar. Utilizatorii pot cumpăra diferite ținute pentru avatarurile lor și diverse articole digitale („verch”) în magazinul de discuri și în Telekom Shop folosind monedele Beat câștigate, o monedă virtuală folosită în cadrul metaverse-ului „Beatland” care este câștigată prin finalizarea activităților. Încasările, realizate din vânzarea de monede virtuale, sunt apoi folosite pentru a extinde și a îmbunătăți lumea „Beatland”. Vizitatorii cinematografului pot viziona scurtmetraje de la Haein Kim și Aleksandra Bokova, menite a crește gradul de conștientizare privind subiecte relevante din punct de vedere social.

Lumea „Beatland” a fost dezvoltată de The Gang din Suedia, unul dintre cele mai importante studiouri de creație Roblox din lume, în colaborare cu Direcția de Artă și Studioul de Design Yukiko din Berlin și artistul de animație Jack Sachs. Echipa a lucrat îndeaproape cu FSM (Asociația Germană pentru Auto-Reglementare Voluntară a Furnizorilor de Servicii Digital Media) pentru a crea o lume virtuală în care siguranța este obiectivul cheie. Ca rezultat, experiența metaverse-ului aduce împreună tineri din întreaga lume pentru a experimenta cultura muzicală într-un mod complet nou.

Lumea „Beatland” a fost dezvoltată de The Gang din Suedia, unul dintre cele mai importante studiouri de creație Roblox din lume, în colaborare cu Direcția de Artă și Studioul de Design Yukiko din Berlin și artistul de animație Jack Sachs. Echipa a lucrat îndeaproape cu FSM (Asociația Germană pentru Auto-Reglementare Voluntară a Furnizorilor de Servicii Digital Media) pentru a crea o lume virtuală în care siguranța este obiectivul cheie. Ca rezultat, experiența metaverse-ului aduce împreună tineri din întreaga lume pentru a experimenta cultura muzicală într-un mod complet nou.