Uber și-a actualizat Termenii de utilizare (ToS, acel document pe care nimeni nu-l citește, dar îl aprobă automat), iar de-acum indiferent de situație nu vei putea da în judecată compania. Accident în Uber și nu avea șoferul acte și asigurări? Uber nu e responsabil. Rămâi în scaun cu rotile, ți se fură tot? Nu contează, nu Uber e de vină. Tu ești.

dreamstime_s_75036002
Credit foto: © Itchaznong | Dreamstime.com – Uber

Îmi place din ce în ce mai tare Uber. Ca idee de companie, ca metode prin care ocolesc legea sau responsabilitatea sau orice.

Evident, această modidicare ToS nu a fost comunicată și nu a fost anunțată utilizatorilor aplicației. Pe de altă pare, da, ai dreptul la arbitraj, iar aici poți obține totuși un acord cu Uber, dar nu poți obține aceeași compensare pe care ai fi avut-o dacă puteai merge în Justiție.

A doua știre este pentru șoferii Uber, în loc să facă o metodă simplă prin care clientul să poată da 10 lei în plus pentru șofer, Uber a făcut niște emoji-uri emoționante pe care le poți trimite șoferului. Ca și cum i-ai da Like, pe lângă cele cinci stele, sunt singur că șoferii vor fi foarte încântați de Compliments și se vor bate care are mai multe aprecieri.

Trebuie să recunosc, asta e compania viitorului. Nimeni nu a avut pînă acum ideea să dea în loc de salarii și prime niște emoji pentru cei mai buni angajați. Iar clienții să semneze un document prin care nu te pot da în judecată orice-ar fi. Mi se pare genial.