Și în România a început oficial programul de înlocuire Samsung Galaxy Note7, astfel utilizatorii urmează să primească un nou dispozitiv. Investigațiile au reconfirmat faptul că este o problemă la bateria modelului inițial.

samsung-galaxy-note7

De la începutul investigației, Samsung și-a concentrat eforturile pentru a asigura cea mai bună calitate a componentelor. După o serie de testări minuțioase, compania asigură că problema bateriei a fost complet rezolvată și că noile Note 7 disponibile începând cu această săptămână pot fi folosite în deplină siguranță.

Samsung a anunțat și o serie de măsuri de securitate, menite să asigure utilizatorii și să îi încurajeze pe aceștia să își înlocuiască dispozitivul cât mai repede. Actualizarea softului, pentru utilizatorii care au primit dispozitivele Galaxy Note7 furnizate în timpul procesului de pre-comandă, va limita încărcarea bateriei la 60%. Noul software va fi disponibil începând cu 21 septembrie. Prin limitarea încărcării bateriei, Samsung intenționează să reducă riscul incidentelor și simultan să încurajeze utilizatorii să profite de programul de înlocuire.

Utilizatorii care își vor înlocui dispozitivul Note7 cu unul nou pot fi siguri că noul smartphone nu este afectat de problema bateriei, datorită unei actualizări a interfeței icon-ului bateriei. Astfel, orice Note 7 care afișează o baterie verde în bara de notificări, în ecranul Power Off sau pe displaul Always On, poate fi încărcat fără griji. Această actulizare UX va fi disponibilă începând cu această săptămână, data lansării variind în funcție de piață.

Pentru mai multe informații despre programul de înlocuire Galaxy Note7 vizitați site-ul.