România, țara țepelor pe bandă… Mai mulți clienți Romtelecom au sesizat compania în ultimele zile că persoane necunoscute, care s-au prezentat drept angajați ai Romtelecom, au încercat să-i înșele, asigurându-i că pot intra în posesia unor premii substanțiale dacă achiziționează cartele reîncărcabile și transmit codul corespunzător acestora.
Concret, clienții Romtelecom reclamă că au fost sunați și anunțați că au câștigat prin tragere la sorți premii consistente în bani sau produse electrocasnice, oferite de companie ca parte a unei presupuse promoții. Pentru a intra în posesia premiilor, celor sunați li se cerea să cumpere cartele GSM reîncărcabile și să trimită codurile de reîncărcare la un număr de mobil sau într-un plic, la o adresă poștală.
Compania își informează clienții că nu are în derulare nicio promoție care se desfășoară în aceste condiții, că aceste cereri făcute în numele Romtelecom sunt o înșelătorie, și îi sfătuiește să nu răspundă la astfel de cerințe venite din partea celor care încearcă să folosească în mod fraudulos numele companiei.
“Romtelecom a depus sesizare la Parchetul de pe lângă Tribunalul București și a cerut să fie cercetată folosirea frauduloasă a numelui companiei. Recomandăm pe această cale persoanelor prejudiciate să formuleze o plângere către organele de poliție în vederea identificării și tragerii la răspundere a persoanelor vinovate de această înșelăciune. Conform Codului Penal, infracțiunea de înșelăciune se pedepsește cu închisoareaâ€, a declarat Cristina Popescu, Director Relații Publice, Romtelecom.
Promoțiile derulate de companie pot fi verificate de orice client pe site-ul www.romtelecom.ro, în magazinele companiei sau la 930 – numărul de relații cu clienții care poate fi folosit gratuit din rețeaua Romtelecom.