Samsung a anunțat livrarea a peste 6.7 milioane de device-uri Galaxy 5G la nivel global în 2019, oferind utilizatorilor oportunitatea de a experimenta viteza și performanța de generație nouă. Conform datelor din noiembrie 2019, Samsung deține 53.9% din piața globală de smartphone-uri 5G și joacă un rol important în industrie, livrând cinci device-uri Galaxy 5G la nivel global, inclusiv Galaxy S10 5G, Galaxy Note10 5G și Note10+ 5G, precum și Galaxy A90 5G și Galaxy Fold 5G, lansate recent.



Galaxy Tab S6 5G, care va fi disponibilă în Coreea în primul trimestru al anului 2020, va fi prima tabletă 5G din lume care va aduce viteze ultra-rapide împreună cu puterea și performanțele seriei Galaxy Tab. Cu un display premium, specificații multimedia și acum și cu tehnologia 5G, Galaxy Tab S6 5G oferă posibilitatea de a iniția conferințe video la calitate înaltă, precum și experiențe premium de vizionare a live-urilor, a video-urile înregistrate, precum și a jocurile online.

Timp de aproape un deceniu, Samsung a lucrat pentru a face din 5G o realitate tangibilă alături de parteneri de transport, grupurile de reglementare și agențiile guvernamentale, în așa fel încât să dezvolte cea mai bună experiență 5G posibilă. Fiind un contributor activ în cadrul grupurilor din industrie precum 3GPP și O-RAN Alliance, Samsung se angajază într-o abordare deschisă și cooperantă în cadrul rețelei care a contribuit la accelerarea livrării de 5G către consumatori și companii. În ultimul an, pe lângă lansarea unui portofoliu variat de dispozitive 5G, compania a atins câteva repere istorice, inclusiv furnizarea de echipamente de rețea pentru primul serviciu comercial 5G din lume în Coreea, precum și colaborarea strânsă cu partenerii de transport mondiali pentru extinderea rețelelor 5G și introducerea experiențelor 5G în scenarii cât mai variate.

ads

În acest an, Samsung va continua să conducă piața în inovația 5G prin progrese vizibile care vor îmbunătăți viteza, performanța și securitatea dispozitivelor Galaxy 5G. În 2020, acestea vor oferi și mai multor persoane acces la noi experiențe mobile care schimbă modul în care aceştia consumă conținut media: filme, televiziune, sport, precum și modalitatea în care joacă jocuri și vorbesc cu prietenii și familia.