Vodafone Smart Prime 6 a fost lansat azi oficial de Vodafone România, care dispune acum de un portofoliu de 10 echipamente sub brand propriu, dintre care 8 telefoane și 2 tablete. Este un telefon 4G accesibil, care poate fi luat la prețuri promoționale.
Vodafone Smart Prime 6 este un model mai bun, cu Android 5.0 Lollipop, cu ecran LCD IPS de 5 inch, cu rezoluție 720p, procesor Qualcomm Snapdragon la 1.3 GHz și o memorie RAM de 1 GB, plus o stocare internă de 8GB. Are slot de carduri de memorie și aplicații pentru stocarea în cloud.
Camera foto pentru Smart Prime 6 este cu senzor de 8 megapixeli care oferă posibilitatea utilizatorilor de a realiza fotografii bune. Are funcții precum LED flash, autofocus, Touch focus, Face Detection. Smart Prime 6 poate fi achiziționat la prețul de 1 Euro (TVA inclus), împreună cu abonamentul RED 19, pe 2 ani.
Mai ieftin, dar mai slab, este Vodafone Smart First 6.
Am vazut la un coleg un telefon vodafone cu ecran de 5 inch, insa era dezamagit de: camera foto, rezolutie ecran si acumulator.
 
Te cred, insa e vorba de dispozitive ieftine, nu prea poti sa ai si pret mic si calitate 🙂
 
Am achiziționat si eu unul si sunt foarte mulțumit de el!
 
Dupa paretea mea cred ca 2 Gb era mai bine, dar nu e rau nici asa si un alt mic dezavantaj ar fi la camera si asta doar pe timp de noapte. Calitatea e mai slăbuța. In concluzie telefonul mie chiar îmi place așa cum e. Merge bine pe net, nu se blochează, se aude bine in timpul convorbirilor. Pret/calitate eu zic ca merita.
 
Cel mai prost telefon, de fapt telefonului merge bine, dar problema e cu softu, un sistem de operare foarte slab sau mai bine zis restrictiv, lipsesc o grămadă de setări, pt schimbarea limbii de la tastatura tre sa intri in meniu, o grămadă de programe nu îți vad sd cardul (același program pe alt telefon il vede), nu poto schimba culoarea alba de jurul icoanelor, nu poți închide ferestrele inactive de odată ci pe rand (programele din background), si multe altele,… Prin urmare nu recomand acest telefon, eu personal regret ca l am luat
 
Salut,
Se poate schimba tema generala a telefonului. Din pacate da, nu exista ROM special pentru acest model, s-a cam blocat pe la cei care au incercat diverse trucuri.
 
Salutare! A mai intampinat cineva problema uramtoare la Vodafone Smart Prime 6: are momente cand ii cade brusc semnalul de voce, nu mai prinde 4G si bateria scade foarte repede? Aceste simptome nu se manifesta in permanenta si doar cand „ii vine” lui. Are cienva idee de la ce ar putea fi, hardware sau soft?
 
Salut, e prima oară când aud asta. Nici pe Net nu am găsit. Mă gândesc că poate chiar este o problemă cu semnalul în zona ta? Se întâmplă mereu în aceeași zonă?
 
Dupa inca o zi in care am vorbit de mai multe ori cu cei de la Vodafone( *222) si in care i-am dat 3 resetari din fabrica, am zis sa incerc sa fac un schimb de SIM-uri intre telefonul meu si cel al sotiei si… surpriza: telefonul meu se comporta normal cu SIM-ul sotiei in el( semnal stabil voce, semnal 4G), iar telefonul sotiei cu SIM-ul meu in el se comporta fix ca al meu cand ii apuca „crizele”. Deci, se pare ca i-am descoperit, in sfarsit, problema. Acum doar sper sa fie intr-adevar asta problema si sa nu fie doar ceva temporar. Poate suna un pic a paranoia, dar am ajuns sa imi fie frica sa mai ma bucur la orice imbunatatire, suflu si in iaurt acum. Toate cele bune!
 
Mulțumesc pentru informație, eram curios ce se întâmplă. Da, este posibil ca unele SIM-uri să nu meargă corect. Poate era mai vechi sau l-ați tăiat ca microSIM și așa mai departe. Probabil se rezolvă cu unul nou.
 
Revin cu informatii noi despre situatia ciudata in care ma aflu: am mers si am schimbat SIM-ul cu unul nou, dar… SURPRIZA!!! nici o diferenta. Am mers la alta reprezentanta Vodafone , unde am mai schimbat inca 2 SIM-uri fara nici o imbunatatire. Cel de acolo imi spune ca asta inseamna ca si acest telefon e defect si ca trebuie trimis in service. Dupa ce ii spun ca acest telefon a mers perfect cu SIM-ul sotiei in el, ii propun sa bage un Sim de la un abonament functional si… SURPRIZA din nou, telefonul functioneaza perfect( are semnal 4G imdediat ce este pornit. Dupa acest „test” acesta imi spune ca e posibil (chiar ar fi ultima varianta) ca felul de abonament (Ce Vrei Tu 8, un abonament hibrid, zic ei, combinatie intre abonament si cartela) sa nu fie compatibil cu telefonul sau cu semnalul 4G. Cand bag SIM-ul meu intr-un smnartphone, nu am semnal 4G si cade semnalul de voce, exact cum se intampla la mine. Daca il bag intr-un telefon mai vechi (Nokia N73), acesta se comporta normal neavand caderi de semnal, ba chiar acesta fiind „full”. Acum astept sa vorbesc cu cel care mi-a facut abonametul si sa incerc sa schimb acest fel de abonament. Sper doar sa nu creada ca am luat-o razna si sa incerce sa ma convinga ca totul e ok si ca la vara va fi cald fiindca ma voi duce direct la OPC, deja am aproape 2 luni de cand ma chinui efectiv cu acest telefon si cu acest abonament.
 
Păi, pînă la urmă, activează un abonament ca al soției și verifică dacă totul merge ok 🙂 Culmea ar fi însă să nu meargă…
 
Nu, culmea e ca nu pot schimba acest abonament pentru ca are 2 luni de cand e incheiat si operatorii cu care am vorbit mi-au spus ca nu poate fi schimbat sau reziliat decat cu o taxa de reziliere sau cu un abonament mai mare. Deja m-am saturat de situatia asta si voi merge la OPC, pentru ca altfel vad ca nu se rezolva nimic.
 
Corect. Poate se rezolva cu OPC, dar sa stii ca raspunsul lor in general este „asa scrie in contract, operatorul are dreptate”…
 
Pai in contract mai scrie si ca eu trebuie sa beneficiez de anumite servicii, servicii de care eu nu prea beneficiez.
 
Ok, să ne mai lăsați și nouă un mesaj aici cu ce s-a întâmplat mai departe…
 
Dupa ce acum 2 zile mi-a promis o operatoare vodafone ca pana in ora 13.00, ori se rezolva problema de catre „serviciul tehnic” ori imi schimba ea abonamentul (pacat ca nu am intrebat-o in ce data, pana la ora 13.00 , pentru ca se pare ca nu era vorba despre ziua respectiva, 25.01.2016), astazi am fost sunat de o alta operatoare care mi-a spus ca va trebui sa astept intre 5 si 10 zile, timp in care acelasi „serviciu tehnic” va verifica daca nu sunt probleme de semnal in zona in care locuiesc. La intrebarea mea, daca s-au mai primit sesizari pe aceasta tema si de la alti abonati, d-na nu a vrut sa-mi raspunda si in cele din urma mi-a inchis telefonul in nas, lasandu-ma sa vorbesc singur. Mi-a promis, totusi, ca daca dupa aceasta perioada serviciul tehnic nu va gasi o rezolvare, imi va schimba abonamentul. De fapt, probabil ca dupa aceasta perioada vor avea nevoie de alte vreo 5-6 luni de verificari si tot asa.
M-am hotarat ca in cursul zilei de azi, cel tarziu maine, sa redactez o plangere catre OPC, pentru ca dispretul pentru un abonat cu 12 ani vechime in retea a devenit prea mare si a depasit orice limite.
 
Ieri, 27.02.2016, am trimis un e-mail unui operator de pe forumul vodafone cu datele telefonului si ale abonamentului. Astazi am fost si am depus plangere impotrvia Vodafone la OPC. Surpriza a venit dupa-amiaza, cand am primit raspuns la e-mailul trimis ieri, e-mail in care mi se spunea ca respectivul operator a facut cateva modificari contului meu si sa restartez telefonul. Dupa restart… SURPRIZA!!! Telefonul meu imi arata in sfarsit 4G( nu mai vazusem 4G de peste o saptamana)! Oare cat de greu a fost de facut aceste setari?! Asta imi demonstreaza inca o data faptul ca pana acum a fost doar DEZINTERES din partea lor. I-am multumit respectivului operator dar i-am spus ca plangerea catre OPC isi va urma cursul datorita modului in care am fost tratat, sfidat de colegii sai. Pana acum, singurii care m-au ajutat cu ceva in problemele avute, au fost cei de pe forumul Vodafone deoarece primul telefon mi-a fost inlocuit( degeaba totusi, cred acum ca acel telefon nu avea nimic, problema fiind tot din setarile abonamentului) in urma unei postari pe forum, iar acum, problema cu setarile a fost rezolvata tot de un operator de pe forum. Multitudinea de telefoane date la ei se pare ca a a dus doar amanari, promisiuni tergiversari si nervi consumati degeaba.
 
Păcat… Bine că s-a lămurit totuși cumva.
 
Ieri, 17 februarie, am primit si raspunsul plangerii facute la A.N.P.C., respectiv am reusit rezilierea contractului, fara nicio taxa de reziliere, asa cum am cerut in plangerea respectiva. Pacat ca s-a ajuns aici de la niste setari gresite facute pe cont si datorita unor oameni care nu s-au interesat/n-au stiut sa rezolve o problema simpla. Toate cele bune! End of story…
 
Ok, mă bucur că s-a rezolvat. Sper să ai experiențe mai bune mai departe 🙂
 
Un tel slăbuț zilele trecute mi-a căzut semnalul si a ramas așa in București prind foarte rar semnal si când plec din București ma uit la el ca la amenda ca nu merge .
 
Salut si eu am un abonament de 19 euro la un vdf Smart prime 6 și 4G nu a funcționat decar puțin la început. Am sunat și eu de nenumărate ori ,mi-au făcut o reducere de câteva luni la costul abonamentului. Au zis ca sunt la confluența între 2 antene… Abonamentul curge dar date slab spre slab de tot(acasă). Bucurie: m am de plata 1,5ani(am semnat,nu?).acum si tel a început să scârțâie mă gândesc până la sfârșit?…
 
Poti incerca sa vezi la ANCOM, sa faci o sesizare, spui ca nu merge serviciul si ca nu vrei sa astepti inca doi ani.
http://www.ancom.org.ro/sesizeaz-ancom_3771