Serviciul inteligent de banking George de la BCR a ajuns la 1 milion de utilziatori la doi ani de la lansare, au anunțat oficialii companiei.
Participant la conferința online de astăzi, Dan Oros de la Google România nu a vorbit deloc despre anunțata lansare Google Pay.
Cifrele George la aniversare
– 1 milion de utilizatori;
– 80% din tranzacțiile cu cardul se fac la POS, doar 20% la bancomate;
– peste 200 de funcționalități, printre cele mai recente fiind notificările de tip push și managmentul cardurilor
– următorul milion va fi atins în doi ani de zile;
– 95% din conturile de depozit făcute la BCR s-au făcut prin George;
– 9 din 10 utilizatori de George folosesc doar aplicația de mobil;
– finalul anului 2020: multibanking, vei putea integra în George conturi de la alte bănci;
Alte anunțiri de azi
George a fost adus de BCR de la banca-mamă Erste Austria. Banca avea o țintă de 700.000 de clienți pentru 2020. Dar George a BCR a crescut foarte mult în ultima perioadă și a reușit să ajute foarte mult clienții BCR în această perioadă. El permite crearea conturi 100% online, iar acum peste 60% dintre conturile noi sunt create în aplicație. Peste 100.000 de carduri au fost deschise în format digital, fără vizită la bancă. Au acordat peste 9.000 de credite doar prin George, cam 26% din numărul total de credite de consum din ultima perioadă. Creditul George include acum și o opțiune de refinanțare, digital 100% online.
Poți să devii client BCR direct din online cu ajutorul George, dar aici chiar trebuie completat un formular cu informații minime. Buletinul este fotografiat, la fel și proprietarul, direct din interfață. Se deschide contul și se poate comanda un card direct de la prima interacțiune online.
Ce spun oficialii Google sau Microsoft
Dan Oros de la Google a spis că fenomenul de digitalizare a fost accelerat de pandemia actuală. Peste 9 milioane de români intră pe YouTube, iar utilizarea serviciilor online de educație a explodat. Cele mai populare căutări au inclus cifrele despre coronavirus, dar și declarația pe proprie răspundere și termeni legați.
Daniel Rusen, Microsoft România, a declarat că folosirea Teams în România a crescut cu 3.000% față de perioada anterioară pandemiei.