Ce reduceri de Black Friday 2015 vor fi la eMag? Nu am aflat toate detaliile acum, dar am să vă țin la curent pe 20 noiembrie, singura zi cu oferte speciale la acest magazin online. Ce produse sunt la ofertă găsiți mai jos.
eMag promite că toate reducerile sunt pe bune, nu își permite nimeni să înșele clientul. Încă o dată Iulian Stanciu a explicat cum fluctuează prețurile și de ce nu se poate vinde tot timpul la prețul de Black Friday. Am adăugat clipul video la finalul acestui articol.
Ziua de Black Friday la eMag rămâne 20 de noiembrie, iar toate comenzile vor fi livrate cu cutia specială neagră. Vor fi 17.000 de televizoare la ofertă în 2015, este o categorie urmărită și dorită de clienți. Cam 60.000 de terminale smartphone la reducere, 15.000 de laptopuri la cel mai mic preț. De asemenea, eMag taie prețurile la 10.000 de frigidere, 20.000 de jucării pentru perioada de Crăciun și cadouri. Peste 50 de branduri de parfumuri participă și 25.000 de parfumuri diferite. Zeci de mii de canapele și chestii de mobilă, 8.000 de anvelope și alte categorii. Scutece, lopeți pentru zăpadă, saltele, oale și tigăi, cărți.
Vor fi din nou mașini la oferta de Black Friday, de la mai mulți producători și dealeri auto. Reducerile încep dimineață, nu se știe exact ora la care începe, dar dimineață.
eMag mizează pe 650.000 de produse vândute, sunt cam 1 milion de produse pregătite. Ca vânzări circa 205 milioane de lei și livrare pînă pe 29 noiembrie și fără probleme de logistică sau întârzieri. Astea sunt speranțele. eMag va anunța iar o produse noi de Black Friday, „un produs nou și inedit”, nu avem alte detalii.
Pregătirile pentru Black Friday 2015 au început cu nouă luni înainte. Reducerile cumulează 100 de milioane de lei, iar la Black Friday participă și cei 850 de parteneri din Marketplace care livrează aproape orice produse de la coli de hârtie la mașini. Depozitele eMag au 55.000 de metri pătrați, cât 11 terenuri de fotbal. Circa 1.100 de angajați vor lucra pentru ziua de Black Friday, circa 200 în zona customer care. Au fost angajați temporar 400 de oameni care să asigure că totul va funcționa ok în perioada de Black Friday. Cum vă scriam s-au investit circa 2 milioane de euro în partea de site, hardware și zona de web și mobile. În urmă cu șase luni au început pregătirile împreună cu curierii care vor livra pachetele, pentru a pregăti livrarea rapidă a tuturor comenzilor.
Grupul eMag s-a dezvoltat, iar eMag Bulgaria are acum afaceri de 45 de milioane de euro pe an, iar în Ungaria sunt la 44 de milioane de euro. Este al cincilea an în care are loc Black Friday în România, este o zi așteptată de multă lume și cea mai importantă zi de shopping din an.
În 2011, când s-a lansat evenimentul, în ziua de Black Friday au avut pe site 700.000 de vizite, anul al doilea circa 2.2 milioane vizite, aoi 2013 3,1 milioane de vizite, iar în 2014 circa 4 milioane de vizite într-o singură zi. La fel au crescut și veniturile generate de Black Friday, în primul an au fost vânzări de 33,9 milioane de lei, apoi a urcat la 53,3 milioane de lei, 101,6 milioane de lei și anul trecut cam 165 de milioane de lei.
Si mie daca imi spunea cineva sa gasesc un text pentru prostit prosti legat de reduceri…exact acelasi discurs l-as fi avut. Fara sa fiu mega patron la emag.
Sa ia ei frumos toate exemplele ce apar pe net si sa vorbeasca pe concret. Nu povesti. Sunt atat de evidente unele lucruri…cum au ei produse cu reducere x% dar care ajung la pretul pe care il gasesti pe alte site-uri neredus. Pai cum e aia cu adaosul de 10%? Ar insemna ca alte magazine vand in pierdere.
 
Dacă merg personal în magazinele EMAG voi avea reduceri ca cele de pe site online?
 
Salut Mihai,
Din cate inteleg de-acum o sa aiba o echipa care va verifica toate problemele de pret si va raspunde la fiecare sesizare de-asta, ca e pe facebook sau pe bloguri, tot vor raspunde. De asemenea, e logic ce spune, nu cred ca e vreun text de pacalit lumea. Au fost reduse cu X% , apoi s-a renuntat la reducere, nu s-a scumpit nimic.
 
@ Alex – nu vor fi reduceri in Showroom eMag, ci doar pe site.