Eveniment online azi cu Dina Tsybulskaya, chief executive officer Telekom Romania Mobile Communications și Andreea Cramer, chief commercial officer. Oficialii spun că focusul este pe consumator și astfel creșterea continuă.
Divizia mobilă este acum o companie independentă
Au trecut doar zile de când Telekom Mobile s-a separat de divizia fixă și a devenit companie independentă. Oficialii companiei spun acum că focusul va rămâne pe client, pe onestitatea mesajelor și vor continua spiritul „simplu și corect”. Iar angajamentul a fost prezentat ca fiind unul pe termen lung.
Continuă seria de abonamente fără un contract. Cel mai accesibil este de 6 euro și nu necesită semnarea pe un an sau doi ani, ci poate fi închis oricând.
Mai mult, aceleași oferte sunt disponibile și pentru clienții existenți, nu doar pentru cei noi. Asta spre deosebire de alte companii care limitează ofertele la clienții noi.
Telekom Mobile a plătit ieri 25 de milioane de euro pentru prelungirea licențelor de spectru.
Operatorul a anunţat primele rezultate financiare după despărţirea de fostul Romtelecom, conform ZF. Operatorul are 3,6 milioane de clienţi, a înregistrat venituri la 9 luni de 304 mil. euro şi un profit operaţional de 71 mil. euro. Surpriză: pe lângă reţeaua 4G “foarte puternică” revine, după 4 ani, şi interesul pentru 5G.
La patru ani distanţă de la primele teste cu tehnologia 5G, Telekom Mobile readuce pe tapet interesul pentru acest subiect.
Dincolo de intenţie, Telekom Mobile chiar a realizat teste cu tehnologia, atingând viteze de până la 300 Mbps pentru descărcarea de date. “Telekom Romania Mobile a efectuat deja teste 5G în spectrul său actual. Testele tehnologice au presupus desfăşurarea de antene 5G, de la Aeroportul Internaţional Bucureşti până în centrul Capitalei. Rezultatele au arătat o viteză de descărcare de peste 300 Mbps. Valorile medii de descărcare au fost de aproximativ 150 Mbps, în funcţie de aplicaţiile sau terminalele specifice utilizatorului şi de traficul de reţea existent”.
„Ne aşteptăm ca situaţia pozitivă să continue şi în trimestrul al patrulea. Este rezultatul atât al disciplinei stricte de control a costurilor, cât şi al eforturilor de îmbunătăţire a eficienţei de-a lungul fiecărei linii de afaceri. Concentrarea asupra costurilor din ultimii ani (programul Cash for Growth) dă acum şi mai multe rezultate. Vom continua să ne concentrăm pe optimizări pentru a avea o bază solidă în continuare. Astfel, suntem pregătiţi să investim mai departe”, a adăugat Nicolas Mahler.
1 comentariu