Am fost astăzi în vizită în comuna Băleni din județul Dâmbovița, pentru a vizita un proiect în premieră națională. BCR și Vodafone au realizat împreună o unitate mobilă care oferă servicii telecom și bancare pentru zona rurală. Se deplasează cu un camion modular și va vizita mai multe regiuni din țară în perioada următoare. Denumită “Bună ziua, schimbare!”, campania se vrea și un demers de facilitare a accesului tehnologie și la ateliere de educație financiară și digitală.

Magazin Vodafone și unitate bancară

Practic, unitatea mobilă include un magazin Vodafone aproape complet. Vizitatorii pot descoperi diverse produse precum televizoare, trotinete, purificatoare de aer, aspiratoare robot. Vor fi acolo și angajați ai companiei, clienții vor putea accesa ofertele de abonamente de servicii fixe (internet și televiziune) și pe cele de servicii mobile. Își vor putea plăti și factura și vor descoperi cum să folosească aplicația My Vodafone.

“Ne dorim, împreună cu partenerii noștri, să ajutăm oamenii din comunitățile rurale să descopere și să acceseze platformele digitale, să își plătească facturile online, să își încarce cartelele, să își comande produse online și să acceseze cele mai bune oferte. Nu facem altceva decât să fim prezenți în toate colțurile României și să oferim cele mai bune servicii, tehnologia fiind însoțită de explicații pe înțelesul tuturor”, a declarat Nedim Baytorun, Consumer Business Unit Director Vodafone România.

Cealaltă jumătate a spațiului este ocupată de adevărata filială bancară. La ATM se pot depune bani cu care se poate alimenta cartela Vodafone. Sau puteți plăti factura. Va exista un expert al băncii care va asigura deschiderile de conturi, carduri, depozite sau conturi de economie. Se pot face solicitări de carduri de credit, banking digital, aplicații de credit, diverse asigurări, iar doritorii vor primi consultanță privind serviciile bancare dedicate pentru mediul rural.

„Este un efort comun, BCR și Vodafone, de a merge în mijlocul oamenilor și de a deschide un dialog despre cum putem sprijini comunitățile să descopere oportunitățile de dezvoltare. Bunăstarea personală pornește de la o relație corectă și educată cu banii, iar pentru acest lucru suntem gata să le oferim oamenilor în unitatea mobilă un diagnostic financiar corect și sfaturi pentru alegeri financiare inteligente”, a declarat Dana Dima, Vicepreședinte Retail și Private Banking BCR.

Unitatea mobilă va găzdui în fiecare zi cursuri de educație financiară, precum și ateliere despre folosirea aplicațiilor mobile și despre navigarea în siguranță pe internet. De asemenea, vor fi prezenți și experți care le vor explica oamenilor cum pot accesa finanțări prin fondurile europene pentru producție și echipamente agricole.

Caravana va fi prezentă în localitatea Băleni în perioada 12 – 21 octombrie, au program de luni până vineri, în intervalul 11:00-17:00. Unitatea mobilă își propune să circule prin mai multe localități rurale din România, urmând să staționeze în fiecare câte o săptămână sau două, în funcție de specificul local.