Deja încep comunicările oficiale despre Black Friday 2015, am primit primul anunț. Mi se pare incredibil.. Practic mai sunt două luni, sau două luni și o săptămână, depinde despre care Black Friday vorbim – cel oficial sau cel făcut de eMAG. Asta fără să mai vorbim despre Black Friday care a fost în fiecare week-end din 2015…
Din păcate am dat empty spam înainte să fac o captură cu mesajul. Mi se pare incredibil, după ce au dus aproape în derizoriu întreg fenomenul de Black Friday, retailerii merg acum și mai departe, fac acum anunțuri legate despre ce va fi peste două luni. Să trăim noi pînă atunci !
Mai bine, citiți sfaturi de Black Friday, rămân valabile. Informați-vă și nu dați banii pe prostii.
Egzistă timp suficient pînă la nemaipomenitele şi exageratele zile (nopţi) de Black Fraieriday, pentru a face o listă cu preţurile care sînt acuma, apoi o să vedeţi cum produsele de mare interes (adică chiar cele care vor fi promovate la reduceri) or să dispară încet încet, şi cum anunţatele reduceri sînt de fapt aceleaşi preţuri. Nu este nimic fantastic sau nemaipomenit, nu este nici o magie, ci este o chestie cît se poate de simplă, pe care oamenii normali o au, este o chestie fiziologică sau psihică, se cheamă UITARE. Adică oamenii care sînt şi aşa prea preocupaţi de mărunţişurile de zi cu zi, uită care mai sînt preţurile, mai ales dacă pentru o perioada de timp nu mai vede acele produse, apoi brusc şi instantaneu apar acele produse dar de această dată cu „reduceri”, un cuvînt pentru care cei mai mulţi pun botul şi cumpără, fără să-şi deie sama că de fapt or cumpărat cu acelaşi preţ de acum 2 luni. Este cît se poate de simplu. Iar sloganurile reduceri de groază, reduceri fantastice, reduceri incendiare, reduceri explozive şi alte prostii de astea, nu fac decît să te păcălească să nu realizezi preţurile adevărate. Halal reduceri. Trăiască Black Fraieriday muncitoresc !!!