Platforma de vânzări online eMag Marketplace a ajuns la 1.000 de magazine partenere. Sunt atât companii mici, care acum fac primii pași în industrie, dar și corporații multinaționale. Sunt companii cu produse și servicii B2C, dar sunt și B2B (business to business).
Comenzile realizate de clienți către magazinele partenere au generat 25% din vânzările platformei eMAG. Astăzi, numărul de parteneri noi este de circa 100 în fiecare lună. Planul este ca platofrma să genereze jumătate din vânzările eMag în următorii ani.
Oferta eMAG conține în prezent 13.000 de branduri și 1.100 de categorii listate, care acoperă o gamă largă de produse de la telefoane, electronice, electrocasnice la jucării, produse de casă și gradină, mobilă și cosmetice, de la produse de îngrijire personală la articole de sportive.
În 2015, investițiile în eMAG în Marketplace au depășit 2 milioane de euro și s-au concentrat pe achiziția de hardware și dezvoltarea platformei pentru integrarea rapidă a magazinelor partenere. În fiecare lună, echipa Marketplace analizează potențiali parteneri, urmând ca aproximativ 85% dintre aceștia să își listeze produsele.