Huawei vrea cu orice preț să își creeze imaginea de mare brand pe care o au rivalii săi. Pentru asta tocmai a semnat un contract cu Lionel Messi care devine unul dintre noii ambasadori de brand ai companiei. Anul trecut semnaseră cu Lewandowski.
Huawei crede că sportul este una din cele mai bune căi pe care oamenii le pot urma pentru a-și îmbogăți viața și, de aceea, angajamentul companiei față de sport, în general, și față de fotbal, în particular, este atât de puternic. În ultimii ani, compania a încheiat parteneriate cu echipe renumite, precum América, Santa Fe, Sporting Cristal, Arsenal, Atlético de Madrid sau AC Milan, dar și cu jucători importanți precum Robert Lewandowski și Alexis Sánchez, iar acum cu Lionel Messi.
Motivată de dorința de a inova și de angajamentul pentru excelență, Huawei face parte din top 3 producători de smartphone-uri la nivel global. Performanțele superioare și designul atrăgător al modelelor de vârf, precum cele din gamele Mate, P și G, au atras consumatorii din întreaga lume și au adus popularitate brandului. Huawei Mate 8, cel pe care Lionel Messi îl va folosi, este unul din cele mai puternice smartphone-uri din întreaga lume, integrând un procesor de ultima generație Kirin 950. De la lansarea oficială în noiembrie 2015, peste 3 milioane de modele Huawei Mate 8 au fost livrate la nivel mondial.