Aplicația de livrări Glovo a obținut o investiție de 115 milioane euro și urmărește consolidarea poziției de cel mai relevant hub de tehnologie din Europa de Sud. Startup-ul continuă optimizarea platformei și îmbunătățirea serviciilor pentru livratori, utilizatori și magazinele partenere.

Platforma Glovo, proaspăt lansată și pe piața din România în luna mai a acestui an, anunță expansiunea business-ului prin investiția de 115 milioane de euro primită în cadrul seriei C de strângere de fonduri. Companiile internaționale precum Rakuten, Seaya și Cathay, care au investit anterior și în seria B, AmRest, desemnat cel mai mare operator de restaurante din Europa Centrală, firmele private de pe piața de capital Idinvest Partners și GR Capital, precum și alți investitori mai mici se numără printre finanțatorii din această serie. Noua etapă de strângere de fonduri permite startup-ului să continue investiția în optimizarea platformei și a resurselor tehnologice de îmbunătățire a serviciilor oferite livratorilor, utilizatorilor și magazinelor partenere. Compania urmărește extinderea echipei globale de tech prin recrutarea a peste 100 de ingineri în următoarele luni, unul dintre principalele obiective fiind poziționarea ca unul dintre cele mai relevante hub-uri de tehnologie din Europa de Sud.

Unboxing Note 10+ Apasă play:

Lansarea în 6 țări și 20 de orașe din întreaga lume în doar 3 luni demonstrează prioritatea Glovo de a-și consolida business-ul la nivel interațional, cu accent de dezvoltare în America Latină și zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa). În Spania, Glovo operează deja în peste 21 de orașe, în timp ce la nivel global prezența sa crește prin extinderea în 61 de orașe din 17 țări.
Fondat în Barcelona în ianuarie 2015, Glovo a revoluționat modul în care oamenii din mediul urban pot avea acces la lucrurile pe care și le doresc, oferindu-le oportunitatea de a comanda orice, oricând și oriunde în perimetrul orașului în care se află.

Creșterea rapidă și consolidarea poziției pe piață a Glovo conturează potențialul companiei. Așadar, în seria actuală de finanțare prestigioasa companie japoneză Rakuten, sponsor al echipei FC Barcelona, fondul Cathay Innovation și compania spaniolă Seaya Venture revin cu investiții. Acestea cred cu tărie în modelul de business inovator Glovo și urmăresc promovarea expansiunii acestuia. AmRest este unul dintre noii investitori care iau parte la shareholding-ul startup-ului din Barcelona. AmRest deține peste 1650 de restaurante în mai mult de 16 țări, prin brand-uri precum KFC, La Tagliatella, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, Blue Frog și KABB. Investiția de 115 milioane de euro poziționează Glovo ca fiind una dintre companiile spaniole care a primit cea mai mare investiție în 2018.

Compania beneficiază de un atuu prin nominalizarea lui Niall Wass pentru poziția de președinte al board-ului. Niall Wass a ocupat poziția de SVP (EMEA și APAC) în cadrul Uber și a contribuit la dezvoltarea strategiei de business Glovo în ultimul an.

Dan Dragomir

editor at Computerblog.ro
Am fost ziarist timp de 15 ani, ultimii zece ani i-am petrecut în domeniul IT. Din 2010 sunt blogger profesionist, în principal pe Computerblog.

Mă găsiți de asemenea pe Youtube cu un canal în care vorbim despre telefoane, aplicații și jocuri.

Am lucrat printre altele pentru ZF.ro, Descopera.ro, Go4IT.ro, Jurnalul.ro, PlayTech.ro, Zonait.tv și multe alte site-uri, ziare, săptămânale sau reviste.

Autorul poate fi contactat pe adresa [email protected] și telefon 0769.066.003.
!! NU SUNT MAGAZIN SAU SERVICE !!