Bucureștiul este al doilea hub IT din Europa pentru Societe Generale

asus

Unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiar-bancare, Societe Generale are în cadrul diviziei de servicii European Business Services un departament IT în continuă dezvoltare. Odată cu tendința de digitalizare a afacerilor, departamentul de IT a devenit o importantă componentă în dezvoltarea companiei pe piața din România.

Lansat în 2015, Centrul de servicii de IT (SSC IT) a ajuns cel de-al doilea cel mai mare hub IT pentru Societe Generale din Europa. Are în prezent peste 300 de angajați, iar scopul este să ofere servicii excelente menite să permită dezvoltarea echipelor din România și preluare unor noi linii de business. Ambiția acestui centru este să depășească 400 de angajați până la finalul acestui an.

Misiunea și echipa SSC IT

Misiunea SSC IT este să contribuie la transformarea Grupului SG prin propunerea de servicii IT avansate împreună cu modele de operare complet noi. Practic, ei colaborează în special cu echipele din Paris, conform unui model de tip „echipă extinsă” în care fac schimb de idei, roluri, responsabilități, ca și cum am fi localizați în Paris. Videoconferintele și deplasările frecvente îi ajută să depășească barierele impuse de distanță.

Este o echipă tânără, formată din oameni cu experință, capabili să ofere cunoștințe pe partea de IT și să fie mentori care să-i ghideze pe colegii mai noi din departament.
SG EBS oferă o varietate de oportunități și de profile tehnice. Activitatea angajaților SG EBS are un impact vizibil asupra Grupului și aspura porceselor de lucru.
Posturile disponibile sunt din domenii precum software development cu Java, C#, Cobol, iSeries and RDJ, IT systems administration, DevOps, project & portfolio management, business analysis & functional expertise, quality asurance, IT security, application support. Mai multe detalii sunt aici.

Extinderea echipei va permite SSC IT să contribuie la transformarea digitală a Societé Generale și astfel să susțină cu soluții IT toate activitățile grupului: french retail bank, internațional retail bank and insurance services și sisteme IT corporate.

SSCIT are o cultură Agile care le permite reducerea timpului de dezvoltare a unor procese și creșterea flexibilității proceselor existente. Ca orice pasionați de tehnologie sunt deschiși la nou și la provocări, dar caută oameni care le împărtășesc pasiunile și valorile, care vor să-și dezvolte abilitățile în acest domeniu. Sunt mereu la curent cu toate tehnologiile disponibile, iar mediul de lucru este dinamic și condițiile sunt excelente. Organizează periodic întâlniri interne pe teme de interes, prezintă demo-uri cu toate tool-urile apărute și oferă informații care le pot transforma angajaților modul de lucru într-unul cât mai actual din punct de vedere al tehnologiilor.

Angajații au parte de evenimente și surprize și se pot dedica unor cauze sociale dacă au astfel de pasiuni. Lunar se organizează evenimente interne prin care sunt marcate ocaziile speciale – s-au jucat de 1 iunie, și-au înfruntat temerile într-un Escape Room de Halloween și au învățat mai multe despre tradițiile românești cu ocazia Zilei Naționale a României, prin ateliere de țesut, olărit și opincărit. Cei care își doresc să își ducă activitatea la un alt nivel au parte de evenimente speciale – la finalul anului trecut echipă de Innovation a organizat un Hackathon intern, prin care echipe mixte din IT, HR și Finance au lucrat împreună la dezvoltarea unor soluții informatizate pentru eficientizarea activității de zi cu zi.
Nu în ultimul rând, colegii care au înclinație către activitățile cu impact social se bucură de proiecte diverse, create cu ajutorul echipei interne de Ambasadori CSR.

O mare parte din echipă este integrată în departamentul IT (ITEC) al Băncii de Investiții a Societe Generale, alias GBIS Global Banking și Soluții de Investiții. Cu 18.000 de angajați care lucrează în 53 de țări, GBIS regrupează serviciile de Corporate & Investment Banking, Private Banking, Asset Management și Serviciile pentru Investitori. Departamentul ITEC însumează mai mult de 7.000 de oameni din întreaga lume care susțin o afacere foarte complexă și dinamică. Produsele și soluțiile financiare încorporează concepte de matematică avansată și financiare pentru a fi mereu un pas înaintea pieței: timpul în care un produs ajunge pe piață este crucial.

Câteva detalii depsre SG EBS

SG European Business Services a fost înființată în 2011 și oferă servicii profesionale de înaltă calitate, în mai multe domenii de activitate pentru entitătile din întreagă lume (finanțe/ contabilitate, achiziții, resurse umane și IT) ale Grupului Societe Generale. În prezent compania deservește peste 35 de țări, mare parte din ele fiind în Europa.

Grupul internațional Societe Generale a jucat un rol vital în economia mondială în cei 150 de ani de activitate. Având mai mult de 148.000 de angajați, cu sedii în 76 de țări, deservește 32 de milioane de clienți în întreagă lume în activități zilnice.

Pe aceeasi tema:

Comentează!

iPhone | tablete | Nokia | telefoane | smartphone | lansarea | tehnologie | pret | Samsung | Orange | Vodafone | laptop | google | afaceri | Telecom | Android | Apple | Romania | Jocuri | Online | Galaxy | microsoft