Am fost astăzi la o întâlnire cu noul CEO al Telekom Romania Miroslav Majoros, moment în care operatorul a și anunţat priorităţile strategice pentru anul 2016. Focusul se mută pe investiții în rețea pentru servicii mai bune, dar și noi standarde în relaţia cu clienţii.

Telekom Romania (5)

Ne-a povestit despre diferențele dintre piața din Slovacia și România, prioritățile pe care le are și planurile de viitor. Am aflat o mulțime de noutăți, dar desigur, este greu să le pun acum într-o ordine a importanței. Operatorul va investi anul acesta peste 180 milioane de euro, în special pentru a extinde acoperirea rețelelor, cea fixă FTTH, precum și cea mobilă 3G/4G. Pînă la finalul anului rețeaua de fibră optică va acoperi 2 milioane de locuințe din România. Se continuă toate planurile strategice discutate la Mobile World Congress 2016.

Miroslav Majoros a confirmat faptul că parteneriatul cu Orange România va fi implementat cât este posibil de repede. Se lucrează deja la un pilot, iar planul este ca într-o lună sau două să fie lansate primele servicii, inclusiv noi oferte despre care vom afla cât se poate de repede.

Legat de angajații Telekom Romania, noul CEO a asigurat faptul că nu vor fi concedieri masive, că vor fi mici ajustări de personal, dar că piața muncii în România este în continuare destul de ieftină pentru a putea suporta un număr mare de angajați.

În problema Palatului Telefoanelor, șeful Telekom a declarat că este o clădire istorică din centrul capitalei, de tipul  Rockefeller Center din New York și că ea nu va fi vândută pentru fi făcută hotel sau cazinou.

Telekom se va concentra anul acesta pe îmbunătățirea relației cu clienții, dincolo de răspunsul rapid la call center, angajarea de specialiști în vânzări pentru magazinele fizice și așa mai departe. Clienții Magenta One, pachetul integrat de servicii fixe și mobile rămân prioritari pentru operator.

Sunt în pregătire oferte noi, servicii noi pentru mobile și pentru zona de servicii TV, conținut exclusiv disponibil pe dispozitivele. De asemenea, segmentul business va fi prioritar, iar aici focusul va fi pe soluții integrate, cloud și servicii speciale de comunicații M2M.

Revin imediat ce am mai multe informații interesante.