Am fost astăzi la o întâlnire cu noul CEO al Telekom Romania Miroslav Majoros, moment în care operatorul a și anunţat priorităţile strategice pentru anul 2016. Focusul se mută pe investiții în rețea pentru servicii mai bune, dar și noi standarde în relaţia cu clienţii.
Ne-a povestit despre diferențele dintre piața din Slovacia și România, prioritățile pe care le are și planurile de viitor. Am aflat o mulțime de noutăți, dar desigur, este greu să le pun acum într-o ordine a importanței. Operatorul va investi anul acesta peste 180 milioane de euro, în special pentru a extinde acoperirea rețelelor, cea fixă FTTH, precum și cea mobilă 3G/4G. Pînă la finalul anului rețeaua de fibră optică va acoperi 2 milioane de locuințe din România. Se continuă toate planurile strategice discutate la Mobile World Congress 2016.
Miroslav Majoros a confirmat faptul că parteneriatul cu Orange România va fi implementat cât este posibil de repede. Se lucrează deja la un pilot, iar planul este ca într-o lună sau două să fie lansate primele servicii, inclusiv noi oferte despre care vom afla cât se poate de repede.
Legat de angajații Telekom Romania, noul CEO a asigurat faptul că nu vor fi concedieri masive, că vor fi mici ajustări de personal, dar că piața muncii în România este în continuare destul de ieftină pentru a putea suporta un număr mare de angajați.
În problema Palatului Telefoanelor, șeful Telekom a declarat că este o clădire istorică din centrul capitalei, de tipul Rockefeller Center din New York și că ea nu va fi vândută pentru fi făcută hotel sau cazinou.
Telekom se va concentra anul acesta pe îmbunătățirea relației cu clienții, dincolo de răspunsul rapid la call center, angajarea de specialiști în vânzări pentru magazinele fizice și așa mai departe. Clienții Magenta One, pachetul integrat de servicii fixe și mobile rămân prioritari pentru operator.
Sunt în pregătire oferte noi, servicii noi pentru mobile și pentru zona de servicii TV, conținut exclusiv disponibil pe dispozitivele. De asemenea, segmentul business va fi prioritar, iar aici focusul va fi pe soluții integrate, cloud și servicii speciale de comunicații M2M.
Revin imediat ce am mai multe informații interesante.
Ar fi bine sa faca ceva cu mizeria aia de call center pentru servicii mobile, acolo nu poti afla nici cat e ceasul, necum informatii mai avansate.
 
Vodafone și Telekom au devenit low-cost, din păcate. Felicitări Orange și Digi! Da, nu vorbeam despre prețurile abonamentelor. Primele amintite vor profituri uriașe din țara asta, deși nu se justifică.
 
Digi stau în continuare cel mai slab, dar ei sunt low-cost. Restul măcar au servicii 🙂 Dar fiecare cu preferințele lui.
 
Telekom excrocheaza oamenii. Am subscris initial la un abonament ilimitat in convorbiri în toate retelele si în realitate mi-au facut un contract de 500 min pe care l-am explodat într-o saptamâna dupa care mi-au taiat linia telefonica în ambele sensuri apeluri intrante si iesiri. Au 30 de zile ca sa raspunda la reclamatii, si înteotdeauna ei au dreptate. Este imposibil sa intrii in contact cu un operator atât de alambicat fiind sistemul de apel telefonic 1234
La oferta am avut si un telefon gratuit pe care azi îl platesc.
 
Toată lumea oferă minute nelimitate, dar trebuie să citești cu atenție câte minute ai de fapt, în ce rețea. Apoi să citești exact ce se întâmplă atunci când le-ai depășit. Unii te taxează, alții suspendă serviciile.
Tu ai semnat contractul, că ești de acord cu oferta, deci nu ai pe cine sa acuzi…
 
Salut, toată lumea anunță minute nelimitate, dar trebuie să citești câte sunt de fapt. Tu ai semnat acel contract, trebuie să știi ce ai semnat. Doi, trebuia să știi ce se întâmplă dacă depășești… Alți operatori te taxau direct…