După cum știți, Toshiba oferă o super garanție intitulată No matter what. Ei bine, corect ar fi It matters what – sau No matter what cu steluță, cum mi-a sugerat un coleg cu care am dezbătut problema. Pentru că nu se activează automat, chiar dacă am certificat de garanție, iar laptopul este luat din magazin și are ștampila Scop pe el, nu este venit din Japonia și nici nu este furat. No matter what ar fi fost valabil dacă aveam timp să mă ocup de el – să mă înregistrez pe nuștiu ce site, etc. Așa că nu e. Noroc cu Full HD-ul de la LG, acum am un computer desktop „ca nou”.
Update: da, am scris chiar eu că trebuie să te înscrii pe un site în 7 zile de la cumpărare.
Vezi, daca aveai Toughbook aveai „no matter what” by default ca sa zic asa :-)))
 
Oarecum aiurea, din moment ce nu este cumparat de pe cine stie ce taraba, sa conditionezi anumite servicii de inregistrarea pe site. Dar chestia asta nu era evidenta initial? Un flyer etc pus intre ecran si tastatura ca sa vada omu’ din prima zi ca e nevoie SI DE inregistrare pentru a beneficia de garantia „avem di toati”?
 
Tin minte doar ca mi-a fost prezentat programul – cat de misto e si cum te ajuta in orice situatie. S-a vorbit si la TV 🙂
 
Si la mai sunt si alti producatori care au servicii asemanatoare. Si acolo este necesara inregistrarea pe site in momentul cumpararii…
 
Ah, celebrele „small prints”. Numai ca ar fi fost bine sa fie si alea. Dar inteleg ca nu exista deloc, trebuie sa intrebi tu cum e cu garantia, nu iti spun ei la achizitie? De obicei scrie chiar pe garantie sau pe brosura de prezentare/manualul de utilizare ca daca te inscrii nu stiu unde, ai nu stiu ce avantaje…
 
Am cumparat pana acum enspe laptop-uri Toshiba. Una, ca scrie pe o gramada de acte ca tre sa te inregistrezi pentru garantia asta.
Garantia no matter what este un bonus…daca il vrei, tre sa te inregstrezi. daca nu, ramai la cea standard. Nu ai fost atent la detalii.
 
N-am fost atent la detalii, fiind sigur ca e garantie pentru orice 🙂 De altfel chiar eu am scris ca trebuie sa te inregistrezi pe site in 7 zile de la cumparare :
In cutie nu am avut pliant deloc.
Chiar, de un ToughBook as avea eu nevoie
 
Dan. Cu un ochi plang si cu unul rad in aceasta situatie.
Odata ma bucur pentru ca exact acest tip de evenimente sunt cele care ar trebui sa scoata in fata beneficiile acestei promotii. O multitudine de astfel de incidente se intampla, si Toshiba le acopera pe majoritatea. Dar trebuie inteles ca aici vorbim de o promotie valabila in anumite conditii si nu vorbim de o garantie standard care vine default cu orice echipament.
Situatia ma intristeaza pentru ca cu toate eforturile pe care le-am dus pentru comunicarea acestei promotii, inclusiv pe blogul tau, lumea uita sa parcurga toti pasii si astfel de incidente sunt create unde in loc ca aceasta promotie sa fie laudata ajunge sa fie blamata fara motiv.
De asemenea regret si iti inteleg frustrarea.
Dar Octav sa stii ca si toughbook-urile tale s-ar fi facut praf in situatia data.
Lucian
 
Lucian, multumesc pentru comentariu. Recunosc ca 50% din frustrare este pe mine, pentru ca nu m-am inscris la timp 🙂
Pe principiul „doar nu mi se intampla tocmai mie”…
 
Deci daca va inregistrati corect pentru „NO MATTER WHAT GUARANTEE” o sa vedeti ca se si aplica, o sa ramaneti surprinsi cate laptopuri se rezolva in acest fel.In primul rand informatiile despre acest lucru trebuie sa le primiti de la magazinul care vinde produsul, vanzatorul trebuie sa va informeze, in primul rand ca este un avantaj aceasta inregistrare, bineinteles nu este obligatorie.Apoi termenii si conditiile trebuiesc citite cu atentie.In caz de probleme trebuie sa va adresati la un service autorizat Toshiba sau chiar la magazinul de unde l-ati achizitionat, ei trebuie sa va dea toate informatiile sa va indrume sa rezolvati problema(asta in timpul si conditiile pe care le-ati citit).
 
La tine a funcționat sau doar „ai auzit” că va funcționa? 🙂
 
A functionat la clientii mei,care au venit cu tot felul de probleme,ecrane sparte,stropit cu diverse lichide corozive sau mai putin corozive, lucrez in domeniu.
 
La ce foloseste garantia de 1000 de ani daca produsul se strica tot timpul ? Am un Toshiba Satellite P770-120 in garantie pe care l-am dus in service deja de 3 ori. Placa de baza crapa mereu.Ultima oara a functionat dupa inlocuirea ei doar doua ore. Nu vor sa dea inlocuirea produsului. Toshiba sa ramana la fabricarea bateriilor pentru lanterne, la laptopuri sunt praf !