RCS & RDS a anuntat ca serviciul RDS.Tel are 1 milion de clienti. Eu zic asa: acum fiind o firma de talia Romtelecom, ar fi bine ca ANRCTI sa ii aplice acelasi tratament ca si Romtelecomului, singura firma romaneasca considerata inca un monopol. Mai departe si comunicatul oficial, sa ne distram inca o data cu „limba lemnână”.Lansat in aprilie 2003, serviciul de telefonie fixa RDS.Tel a aparut pe piata ca o solutie dorita si asteptata de consumatori, o alternativa la serviciile de telefonie furnizate de operatorul public. Oferind posibilitatea apelarii (prin voce sau fax) a unor destinatii internationale prin cartele preplatite, ce aveau la baza tehnologia moderna TDM (Time Division Multiplexing), serviciul a castigat tot mai multi utilizatori, care isi doreau libertate de comunicare si in acelasi timp preturi foarte competitive.
In aprilie 2004, investitiile companiei din ultimul an se concretizau in dezvoltarea si lansarea primei alternative la serviciul de telefonie fixa nationala – RDS.Tel, noua telefonie fixa nationala, ce oferea consumatorilor in primul rand libertatea de alegere, pe langa o perspectiva moderna asupra unui serviciu clasic, tehnologie de ultima generatie si un raport calitate-pret foarte atractiv.
La sfarsitul anului 2004 (decembrie), la doar cateva luni de la lansare, telefonia fixa RDS.Tel deservea deja 60.000 de abonati. Acest lucru a fost posibil datorita contextului oferit de liberalizarea pietei de telefonie fixa.
Procesul de crestere a numarului de utilizatori ai serviciului de telefonie fixa RDS.Tel a continuat, ajungand in decembrie 2005 sa atinga pragul de 350.000 de abonati, iar pana in aprilie 2006 acestora li s-au adaugat alti 100.000 de clienti. Evolutia spectaculoasa a numarului de abonati a fost inregistrata in perioada aprilie 2006 – septembrie 2007, cand RDS.Tel a devenit serviciul de telefonie fixa preferat de 1 milion de romani.