ads

Apple, Google și Samsung: cele mai vizibile branduri tech în România

Apple, Google și Samsung sunt cele mai vizibile branduri de tech din publicațiile online autohtone, conform unui studiu MediaIQ realizat în primul trimestru al anului 2014. Cele trei branduri au totalizat 48.557 de articole online în perioada menționată. Cele mai multe articole au fost despre Google, iar, evident, în cazul Apple foarte multe sunt bazate […]

Despre dezinformare în massmedia, online și social media

În fiecare zi se scriu tone de articole despre bune practici, toate fiind share-uite, multe dintre ele foarte des citate, dar cu sfaturi pe care nu le aplică aproape nimeni. Se fac zeci și sute de seminarii despre reușita în online, despre succesul în social media și despre reușita în massmedia. Oamenii din massmedia vorbesc […]
massmedia

Cu știrile e la fel ca și cu muzica

Nu, nu vreau să mă compar cu vreun compozitor. Vreau să discut doar un pic despre media și audiențe și încerc aici să vă explic oarecum logic valul de mizerii pe care îl înghițim zilnic din massmedia autohtonă. Pe de-o parte este de vină goana după audiență cu orice preț – o cerință a patronilor […]
online vs print

Nu online-ul a distrus presa. Mai degrabă va fi invers

Una din mantrele repetate în ultimii ani de oamenii din presă este asta: online-ul a distrus ziarele și revistele – publicațiile pe print. Mai mult, ei susțin că online-ul a obligat site-urile ziarelor să scrie mizerii, să pună filmulețe de toate felurile și să facă spam. Ei bine nu.Nu online-ul a distrus presa și ceea […]
Typewriter Transformer

De ce „old media” pierde și ultimele șanse de reabilitare

Nu numai că au mers prea departe cu „găinile care nasc pui vii” dar au început să calce în picioare orice urmă de umanitate, nu mai vorbim de deontologie, despre care se știa deja că unii îl încalcă cu brio. Nici nu mă chinui să vorbesc de massmedia de la noi, ci de „părinții” media, […]

Unde greșește media clasică și cine o să aibă de suferit

Tocmai am terminat de citit la Vali despre decizia de a părăsi Capital și de a se dedica Business Cover. Și nu mă pot abține să nu scriu iar despre presa românească și de greșelile enorme pe care le face, sigur sub presiune, fără experiență de management, în condiții grele. Dar se iau cele mai […]