eMag a depășit toate recordurile și nu se oprește din creștere, de-asta apar probleme cu comenzile și întârzieri la livrare. Am citit recent că au schimbat modul în care lucrează cu curierii pentru partenerii din Marketplace. Azi avem și comunicat oficial: Marketplace a ajuns la peste 4.000 de magazine partenere, cu peste 74% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut .

Marketplace a generat vânzări de peste 350 de milioane de lei în primele șase luni ale acestui an. În oferta eMAG sunt prezente peste 1,4 milioane de produse din 1.600 de categorii, care acoperă o gamă diversă, de la electronice și electrocasnice, jucării, produse de casă și grădină, auto, la cosmetice și produse de îngrijire personală și articole sportive.

Sunt convins că se fac continuu optimizări și se caută soluții pentru ca aceste probleme să nu se întâmple. Dar este pur și simplu un volum prea mare pentru a putea fi urmărit. Este ca și la marii operatori de telefonie, milioane de clienți, mii de opțiuni și aproape imposibil să le urmărești pe fiecare. Poate dacă ai avea un milion de angajați.

Categoriile cu cel mai mare număr de magazine partenere sunt Home & Deco, Produse pentru copii, Do-it-yourself și Fashion. Platforma înregistrează lunar peste 20 de milioane de vizite și depășește astfel traficul lunar al celor mai importante 10 mall-uri din România.

Platforma eMAG Marketplace oferă produse din game diferite și lasă posibilitatea fiecărui magazin partener să îşi stabilească singur condiţiile comerciale, taxele de livrare, politica și taxele de retur, precum şi preţurile. Până la finalul anului, vânzările realizate pe platforma Marketplace vor ajunge la 29% din totalul vânzărilor eMAG.

Iar planul este să nu se oprească din creștere. Vor 7.000 de magazine partenere pînă la finalul anului și vânzări de 800 de milioane de lei.

În anul 2016, eMAG a investit în platforma Marketplace peste 2 milioane de euro pentru achiziția de hardware și facilitarea procesului de integrare a magazinelor partenere. Peste 100 de oameni fac parte din echipa dedicată diviziei eMAG Marketplace.