Hisense este un brand chinezesc care vrea să fie un fel de Samsung. Fac și terminale smartphone, dar și electronice și electrocasnice, iar acum se promovează peste tot la Euro 2016.

ShowfloorHisense

Am văzut Hisense la Mobile World Congress 2016 și aveau un stand incredibil, imaginea este de la alt eveniment. HiSense nu este la fel de cunoscut ca Huawei sau la fel de popular ca Xiaomi, dar face vânzări masive și are parteneriate interesante. De exemplu produce televizoarele vândute sub brandul Sharp, iar Hisense a preluat chiar fabrica deținută de Sharp. În plus, colaborează cu Hitachi la aparate de aer condiționat. Și au și alte parteneriate cu nume mari precum Matsushita (Panasonic), NEC, Toshiba sau Sanyo.

Ca idee, cei mai mari sponsori Euro 2016 sunt Orange, apoi Hisense și Hyundai. Vorbim de partenerii principali, nu de cei care au reclame pe stadion. De asemenea, sunt convins că ați remarcat brandul HiSense în timpul meciurilor, e peste tot.

Vânzările Hisesne la nivel global sunt estimate să depășească 15 miliarde de dolari în 2015, iar brandul este deținut de statul chinez, dar este listat pe Bursă.

Ce vroiam să spun cu acest articol… Sunt multe branduri necunoscute din China, dar foarte multe au tehnologii puternice și parteneriate cu branduri puternice, nu sunt doar fabrici de produse no-name ieftine.