După discuțiile recente privind problemele financiare și nu numai, HTC a anunțat realinierea strategiei de business pentru o “dezvoltare sustenabilă”. Discuția pare similară cu restructurările Nokia înainte de faimoasa vânzare pe nimic către Microsoft.

 
htc
Compania a anunțat că își re-aliniază strategia de business pentru a stimula creșterea și profitabilitatea. A lansat un program intern de schimbare, va adopta un model de operare mai simplu și mai eficient.

Programul include definirea unor noi divizii de business, pentru a oferi companiei oportunitatea de a se concentra pe segmente cheie precum dispozitive mobile premium, realitate virtuală și produse destinate unui stil de viață conectat, care vor asigura o evoluție sustenabilă a companiei pe viitor.

Realinierea va implica, de asemenea, și o eficientizare a operațiunilor, care va avea ca rezultat reducerea cheltuielilor operaționale cu până la 35%.

“HTC este o companie inspirațională condusă de oameni inovatori, cu un amestec unic de expertiză în hardware și integrare software, tehnologie avansată și design de clasă mondială. Astfel, pe măsură ce ne diversificăm activitatea dincolo de smartphone-uri, avem nevoie de o organizație flexibilă și dinamică, pentru a ne asigura că putem să beneficiem de toate oportunitățile interesante ale unui stil de viață conectat”

– a declarat Cher Wang, președinte și director general al HTC. “Realinierea strategică a companiei va garanta că fiecare familie de produse va dispune de resursele și expertiza potrivite pentru a câștiga noi piețe”, a spus ea.