Deja sub bagheta celor de la Microsoft, LinkedIn a lansat o nouă versiune a site-ului pentru desktop, ușor mai aproape de Facebook și cu niște reclame amuzante. Probabil unele companii plătesc să facă recrutare pe platformă, dar conexiunea făcută de LinkedIn este chiar varză.
Înțeleg că BricoDepot caută om de comunicare și LinkedIn îmi cere să-mi imaginez cum ar fi să lucrez acolo. Well, I did 🙂
Să revenim la redesign, uite cum arată:
La fel și la partea cu „regăsește-ți colegii”, a găsit tocmai 550 de persoane, din care abia 5 erau foști colegi și restul din industrie, dar fără o legătură directă. Oricum, e greu de spus cine folosește LinkedIn real și cine are profil acolo doar pentru a găsi noi oferte de muncă. Probabil prin aceste oferte de muncă LinkedIn a rămas totuși activ deși a fost una dintre cele mai stupide platforme de social networking. Pe de altă parte, Twitter, care este mai util și mai comod de utilizat, tot nu găsește un cumpărător și nici cu monetizarea reclamelor nu stă foarte bine, așa că putem numi LinkedIn drept model de succes.
Chiar dacă a luat modelul Facebook, interfața LinkedIn este mai ușor de parcurs și are un meniu logic. De asemenea are un sistem de mesagerie realizat similar cu cel de la Facebook, dar fără elementele extra enervante care au fost introduse recent la Messenger. Se pare că lucrează acum și la un sistem de tip Analytics care să arate câte persoane interacționează cu profilul tău și cu lucrurile la care ai dat share pe profil. Desigur, tot inspirați de Facebook. Sunt curios dacă Microsoft va reuși să facă treabă bună după o mulțime de experimente sociale eșuate. Probabil o integrare cu aplicațiile de cloud sau de colaborare online ar putea face din LinkedIn o rețea socială cu adevărat utilă pentru utilizatori. Dincolo de simpla recrutare și cumpărare de anunțuri.
Eu din cati cunosc, folosesc LinkedIn strict pentru job-uri. Am 2 cunostinte care au fost accesate pe retea de catre 2 mari companii, si chemate la un interviu.