Cei de la Revista Biz au prezentat astăzi Top Social Brands 2016, clasamentul anual al companiilor cu cea mai puternică prezență social media din România. Anul trecut și Telekom era în top 10, acum s-au schimbat locurile.

Top-Social-Brands-2016---Top-5-compressor

Coca Cola, Vodafone şi McDonald’s ocupă acum primele trei poziţii în ediţia Top Social Brands 2016, clasament care reflectă gradul de implicare şi vizibilitatea brandurilor prezente în social media din România. Ele sunt urmate de Samsung, Avon, Orange, KFC, Intel, BMW şi Lidl.

Topul reuneşte 75 de branduri active în social media, din peste 150 de companii înscrise (detalii).

Studiul Top Social Brands 2016 este rezultatul unei analize complexe a activităţilor desfăşurate de brandurile active în social media, în intervalul 30 aprilie 2015 – 30 aprilie 2016. Top Social Brands 2016 a rezultat în urma ponderării rezultatelor înregistrate de branduri după cum urmează: topul realizat de revista Biz – 40%; topul rezultat în urma voturilor exprimate de specialişti online şi bloggeri – 30%; topul menţiunilor pe ZeList – 30%.

Rezultatele studiului au fost anunţate în cadrul conferinţei Top Social Brands, eveniment care a avut loc astăzi la Galeria Galateca din Bucureşti. La conferinţa Top Social Brands profesioniştii prezenţi au împărtăşit audienţei care sunt strategiile eficiente de promovare în reţelele sociale precum şi modul în care social media marketingul schimbă strategia companiilor.