Start-up ul românesc TPS Engage, co-fondat de prietenul Matei Psatta, a semnat un parteneriat cu americanii de la omniX Labs pentru a transforma publicitatea digitală outdoor. Ideea este originală și rezolvă unele din marile probleme ale industriei, sunt convins că marile branduri vor fi interesate de asta. Cele două companii au intrat în legătură în urma unui eveniment în Dubai.

În prezent, advertisingul outdoor digital este destul de greu de administrat. Companiile care folosesc outdoor-ul in strategia lor de comunicare nu pot urmări, schimba în timp real sau măsura eficiența campaniilor. De exemplu, există posibilitatea ca afară să plouă excesiv și, în loc de umbrele, să fie promovați ochelarii de soare.

Furnizorii media outdoor au o acuratețe foarte limitată a datelor pe care le oferă. Cine sunt cu adevărat potențialii privitori ai mesajelor? Câți dintre aceștia au văzut panoul? Furnizorii nu pot da multe informații legate de eficiența mesajelor, iar parteneriatul TPS Engage – omniX oferă o soluție de eficientizare a acestui tip de promovare.

Prin acest parteneriat, TPS Engage și omniX vor să transforme advertising-ul outdoor astfel:

  • omniX a dezvoltat o tehnologie de machine learning prin feed-uri video, capabilă să strângă date legate de sex, vârstă, marca automobilului, perioada zilei sau chiar starea de spirit a persoanelor care intră în contact cu panourile publicitare.
  • TPS Engage folosește datele oferite de omniX pentru a contextualiza și a face advertising-ul mai relevant.
  • Cu ajutorul TPS Engage și a tehnologiei omniX, advertiserii pot furniza, de acum, mesajele corecte către audiențele dorite, la timpul potrivit, aflând eficiența acestora în timp real.

„TPS Engage este un partener perfect pentru noi. Ei democratizează advertising-ul outdoor. Împreună, omniX și TPS Engage vor schimba modul în care publicitatea digitală outdoor funcționează, cum este măsurată și, mai important, vor oferi consumatorilor mesaje croite pe nevoile lor”.

– a declarat Muthla Al Sayer, CEO și cofondator al omniX Labs.

Bogdan Savonea, CEO și cofondator TPS Engage a apreciat că omniX este exponentul conceptelor de machine vision și learning technology. Când îmbini aceste două tehnologii cu puterea platformei TPS Engage, posibilitățile pentru soluții revoluționare sunt nelimitate, a spus el.

Parteneriatul dintre omniX și TPS Engage va oferi companiilor un nou mod prin care brandurile relaționează cu publicul țintă. Până în prezent, TPS Engage a activat pe piața din România, iar țintele viitoare sunt reprezentate de piețele din Orientul Mijlociu și America de Nord.